.

Blog de calator -

Termeni si conditii TravelBank.ro

Publicat la data de: 11-08-2011


Updatat cel mai recent la data de: 08.09.2011

Prezentul regulament tine loc de contract intre parti (utilizator/vizitator/client online si administratorul TravelBank)

1. Vizitand www.travelbank.ro, va dati acordul privind termenii si conditiile de mai jos. Daca nu doriti acest lucru, va rugam sa parasiti acest website. Accesul pe www.travelbank.ro este gratuit, atat timp cat se respecta aceste reguli. TravelBank.ro ofera produsul "site-ul web www.travelbank.ro" in format "ca atare / asa cum este la momentul accesarii", fara a garanta in niciun moment accesul sau calitatea continutului. Costurile implicite / indirecte (precum, dar fara a se limita la: costul accesului la internet, costul energiei electrice, costul dispozitivului de acces) nu pot fi suportate de www.travelbank.ro, acesta nesolicitand insa nicio taxa de nicio natura utilizatorilor - clienti finali ai www.TravelBank.ro, pentru accesul online.
2. Website-ul www.travelbank.ro este un website comercial, detinut de societatea comerciala SMART PRESS SRL din Constanta, Romania si se supune legilor din Romania si Uniunea Europeana.
3. www.TravelBank.ro este un portal complex de turism ce include platforma media, platforma de social media, ghid turistic si de informare generala, platforma de rezervari online flexibile, cu multiple facilitati de acces la oferte si pachete speciale. Unele sectiuni pot fi inca in lucru / in dezvoltare si pot sa nu functioneze in cele mai bune conditii, pe timp limitat.
4. www.TravelBank.ro promoveaza turismul si unitatile e cazare si faciliteaza contactul direct intre unitatile de cazare si beneficiarii de servicii turistice (clientii finali), punandu-le ambelor parti la dispozitie informatii complete si facilitati moderne de comunicare si gestionare a comunicarii.
5. www.TravelBank.ro prezinta pe website articole (continut propriu si preluari din alte surse citate clar), inclusiv rezultate din comunicate de presa, recomandari, editoriale, analize, sfaturi de calatorie. Toate acestea sunt oferite "ca atare", fara nicio garantie, TravelBank.ro neraspunzand in niciun fel pentru orice informatii eronate sau neclare ori pentru rezultate ale acestora. TravelBank.ro este o sursa publica de informatie, sub rezerva subiectivitatii si erorilor de orice natura. Utilizatorii/vizitatorii sunt raspunzatori legat de orice actiune a acestora rezultata ca urmare a accesarii sau/si citirii de articole de pe www.TravelBank.ro.
6. www.TravelBank.ro permite vizitatorilor sa devina utilizatori inregistrati, prin completarea voluntara a unei inscrieri online. Accesarea anumitor sectiuni si continuturi ale www.TravelBank.ro pot fi conditionate de existanta unei inregistrari online a unui cont de utilizator, actiune gratuita, in conditiile prezentului regulament. Un utilizator inregistrat poate avea acces inclusiv la platforma de social media in cadrul careia isi poate realiza un profil public online, galerii foto publice, blog public, lista de prieteni, precum si poate comunica online direct pe www.TravelBank.ro.
7. Toate informatiile pe care vizitatorul/utilizatorul accepta sa le completeze online sunt publice, pot fi accesate si vizualizate de alti utilizatori sau de catre reprezentantii unitatilor de cazare, atunci cand utilizatorul intra in contact cu acestea, prin intermediul TravelBank.ro (mesaje, rezervari, solicitari etc.). Date speciale de contact precum e-mailul si numarul de telefon sunt divulgate doar in anumite situatii explicate pe website, atunci cand utilizatorul isi da acordul pentru acest lucru, prin initierea unor procese de rezervari online, solicitari de oferte hoteliere si alte asemenea actiuni in relatia cu unitatile de cazare. Utilizatorii nu isi pot vedea intre ei adresa de e-mail si nr. de telefon, prin sistemul oferit public de TravelBank.ro, ci doar daca acestia si le ofera public sau privat, in mod voluntar. TravelBank.ro va incerca sa protejeze mereu datele personale ale vizitatorilor si utilizatorilor.
8. TravelBank.ro nu raspunde privind continutul public incarcat de utilizatori prin contul acestora online. TravelBank.ro poate sterge oricand conturi, imagini, texte, continut, atunci cand cand considera ca acestea nu sunt adecvate, pot leza alte persoane (fizice, juridice, institutii), incalca legislatia inclusiv privitor la drepturi de autor. Limbajul vulgar, obscen, discriminarile de orice natura (sex, religie, nationalitate etc.) nu sunt tolerate de www.TravelBank.ro. Totusi, continut inadecvat poate exista oricand online pe www.travelbank.ro, pana la momentul in care administratorul site-ului identifica si sterge acel continut sau pana cand un alt utilizator semnaleaza continutul inadecvat. TravelBank.ro nu raspunde privind lezarea morala a unor utilizator prin accesarea continutului de pe TravelBank.ro (incarcat de TravelBank.ro sau de catre alti utilizatori) si nici privind stergerea de continut de pe TravelBank.ro, nefiind obligat sa instiinteze, sa avertizeze sau sa ofere explicatii pentru actiuni de stergere continut, blocare acces, blocare sau sterge date utilizatori. In acelasi timp, TravelBank.ro va incerca o cooperare amiabila cu orice utilizator, va cauta sa avertizeze si sa informeze atunci cand exista probleme care pot conduce la actiuni de stergere sau blocare continut, utilizatori, acces.
9. TravelBank.ro nu raspunde privind incalcarea dreptului de autor de catre utilizatori, prin incarcarea de continut (texte, fotografii), de catre acestia, pe www.TravelBank.ro. In cazul in care exista suspiciuni, reclamatii, probleme de aceasta natura, TravelBank.ro va incerca sa blocheze, sa stearga cat mai rapid respectivele informatii (texte, fotografii), fara a putea oferi despagubiri de niciun fel proprietarilor de drept. Singurele persoane raspunzatoare privind incarcarea de continut inadecvat sunt chiar utilizatorii care au realizat aceste actiuni. In cazul in care legislatia sau/si instante judecatoresti o vor cere, TravelBank.ro va putea divulga date personale disponibile ale utilizatorilor care au realizat actiuni incriminate, suspecte, reclamate, in limita datelor disponibile online.
10. In cazul in care un vizitator / utilizator va folosi ilegat identitate falsa, date false de orice natura, datele de acces si contul acestuia vor fi blocate sau/si sterse, iar abuzul poate fi reclamat conform legii. TravelBank.ro isi rezerva dreptul de a bloca accesul unor persoane si IP-uri, daca va considera ca exista antecedente sau risc de abuzuri de orice natura. In cazul utilizatorii de date si identitate falsa de catre un utilizator, persoane de drept ale carei date au fost utilizate nu va putea solicita daune de nicio natura din partea TravelBank.ro. In cazul in care legislatia sau/si instante judecatoresti o vor cere, TravelBank.ro va putea divulga date personale disponibile ale utilizatorilor care au realizat actiuni incriminate, suspecte, reclamate, in limita datelor disponibile online.
11. TravelBank.ro nu raspunde cu privire la orice erori aparute online si la orice indisponibilitate a site-ului web www.travelbank.ro (indiferent de perioada de timp), din motive interne sau externe, inclusiv in situatii legate de atacuri cibernetice de orice natura (virusi, spam etc.). TravelBank.ro nu raspunde privind virusarea unor terminale ale vizitatorilor / utilizatorilor in urma accesului pe www.travelbank.ro si nici privind actiuni de spam realizate sub forma de atac de catre terte parti, utilizand identitatea, site-ul sau serverele TravelBank. In toate aceste situatii, TravelBank va incerca sa limiteze situatiile problematice si, atunci cand va fi cazul, va instiinta organele institutionale abilitate, conform legislatiei.
12. Prin tot ceea ce ofera online, www.TravelBank.ro este un portal de informatie si resurse, nu este un comerciant online (nu vinde servicii in nume propriu si nu incaseaza bani de la clienti finali) si ofera canalul, suportul de actiuni si comunicare pentru vizitatori / utilizatori. Tocmai de aceea, TravelBank.ro isi limiteaza raspunderea in situatiile semnalate mai sus si in orice situatii in care, fara voia sa, a cauzat sau a ajutat implicit la cauzarea unor daune morale, fizice (daca este cazul), materiale unor parti.
13. In orice situatii, www.TravelBank.ro va incerca sa actioneze drept si corect, sa rezolve problemele aparute, in mod amiabil.
14. www.TravelBank.ro ofera public informatiile de contact ale unitatilor de cazare inscrise, clientii finali care acceseaza www.TravelBank.ro putand sa efectueze rezervari online (prin realizarea si validarea unui cont online pe website), dar si rezervari prin telefon sau trimitand mesaje catre unitatile de cazare. Toate rezervarile sunt gestionate direct de catre unitatile de cazare, ambele parti (unitatile de cazare si clientii finali) avand la dispozitie canale multiple prin care se pot contacta reciproc si pot comunica in scop comercial, dupa ce clientul final (vizitatorul de pe www.TravelBank.ro) a initiat comunicarea.
15. www.TravelBank.ro NU este o agentie de turism, nu solicita comisioane de rezervare nici clientului final, nici unitatii de cazare! www.TravelBank.ro nu primeste si gestioneaza direct rezervari, ci este o platforma ce faciliteaza rezervarea direct la unitatile de cazare. Cei care gestioneaza propriu-zis rezervarile si comunicarea cu clientii finali (utilizatorii de pe website-ul www.TravelBank.ro) sunt reprezentantii delegati de fiecare unitate de cazare in cauza.
16. Rezervarea pe www.TravelBank.ro este exact o rezervare directa la unitatea de cazare, utilizandu-se insa mijloace moderne, simple, de incredere, la tarife foarte mici oferite de unitatile de cazare. Tarifele mentionate pe website sunt introduse de unitatile de cazare si nu sunt in niciun fel garantate de www.TravelBank.ro, care este doar partea ce asigura canalul de comunicare intre unitatea de cazare si client (asimilata unei reviste, ziar, publicatie de anunturi).
17. www.TravelBank.ro nu intermediaza in niciun fel plati. Plata va fi efectuata direct catre hotel (cu exceptia platilor online, mentionate mai jos), la receptie sau prin orice alte mijloace alternative puse la dispozitie de hotel. Problemele privind platile, returnarile si alte probleme contabile vizeaza exclusiv relatia unitate de cazare - client final. Hotelurile care permit sau solicita plati online pe www.TravelBank.ro folosesc sistemul PlatiOnline.ro, plata fiind realizata direct catre hotel, fara intermedierea TravelBank.ro, prin procesatorul de plati PlatiOnline.ro. Cardurile acceptate in prezent sunt Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, sub rezerva permisiunilor bancii emitente.
18. Pentru a efectua rezervari online, un utilizator trebuie sa aibe 18 ani impliniti la data efectuarii rezervarii. In caz contrar, rezervarea nu va fi una valida si va putea fi anulata de catre hotel oricand, fara a invoca niciun alt motiv.
19. Unele unitati de cazare accepta rezervari fara garantare cu card de credit, altele accepta plati online cu cardul, altele accepta ambele variante. Aceste optiuni vor fi mentionate in clar in oferta de camere a unitatii de cazare respective. O plata efectuata online ar putea insemna o rezervare definitiva, ce nu mai poate fi anulata de catre utilizator decat cu pierderea intregii sume platite (sau ar putea insemna doar penalizari in caz de anulare). Clauzele exacte vor fi mentionate in momentul rezervarii, clientul fiind obligat sa isi dea acceptul inainte de efectuarea platii.
20. www.TravelBank.ro nu poate garanta absolut ca preturile de pe website si rezervarile realizate vor fi respectate la check-in, insa, in caz de orice problema de acest gen, va incerca sa rezolve problema in beneficiul clientului final. Orice reclamatie poate fi transmisa pe adresa hello @ travelbank.ro si va avea un raspuns in maxim 10 zile lucratoare (in general, in 24-48 de ore, zile lucratoare) de la receptionarea acesteia.
21. Conform contractului dintre TravelBank.ro si unitatea de cazare, aceasta din urma este raspunzatoare de validitatea preturilor de rezervare online si validitatea rezervarilor. In cazul rezervarilor online, o rezervare este considerata ferma in mod automat, dupa efectuarea acesteia. Totusi, unitatea de cazare are dreptul ca, in maxim 7 zile (dar nu cu mai putin de 2 zile inainte de ziua de check-in, cu exceptia cazului in care rezervarea este efectuata cu mai putin de 3 zile inainte de ziua de check-in - atunci unitatea de cazare poate beneficia oricand de acest aspect), sa contacteze clientul si sa-l informeze despre una dintre urmatoarele probleme: imposibilitatea rezervarii din motive diverse ce tin de hotel; preturi eronate pe www.TravelBank.ro, caz in care clientul poate accepta noile preturi indicate de unitatea de cazare sau rezervarea va fi anulata; alte probleme ce vor putea fi rezolvate in mod amiabil de cele doua parti implicate.
22. In cazul in care, exceptand termenii de mai sus (si cei referitori la situatii speciale, prezenti in acest regulament), unitatea de cazare nu poate respecta o rezervare si doreste sa o anuleze, aceasta va ajuta clientul - daca acesta va dori - sa rezerve in conditii similare la alta unitate de cazare din zona, va incerca sa rezolve problema in mod amiabil, convenabil si pentru client.
23. Inclusiv in cazul rezervarilor cu plata online, unitatea de cazare poate anula rezervarea in termenii si conditiile de mai sus si din prezentul regulament, in acest caz returnand clientilor suma platita, integral, direct pe cardul de pe care s-a efectuat plata (sau, in situatii speciale, prin transfer bancar intr-un cont bancar al acestuia), in maxim 10 zile de la efectuarea si anuntarea anularii.
24. In cazul in care unitatea de cazare nu respecta prezentul regulament sau in cazul in care unitatea de cazare nu respecta preturile din rezervare (exceptand situatiile prezentate in acest regulament, privind dreptul unitatii de cazare de a rezolva erori de preturi in termenii de mai sus), clientul poate contacta www.TravelBank.ro pe adresa hello @ travelbank.ro, explicand situatia, in maxim 10 zile lucratoare de la incident. TravelBank va incerca sa determine unitatea de cazare sa rezolve in mod amiabil situatia respectiva.
25. www.TravelBank.ro nu poate garanta in niciun fel respectarea de catre unitatea de cazare a termenilor prezenti, insa va incerca rezolvarea incidentului pe cale amiabila. In cazul in care unitatea de cazare incalca in mod repetat prezentul regulament, www.TravelBank.ro poate sanctiona unitatea de cazare cu 30 de zile suspendare de pe www.TravelBank.ro incepand cu al doilea incident de acest gen, 90 de zile suspendare incepand cu al treilea incident de acest gen si suspendare definitiva incepand cu al patrulea incident de acest gen in decurs de 24 de luni consecutive.
26. Pentru orice problema, www.TravelBank.ro va coopera, insa nu va putea fi tras la raspundere in nicio situatie conflictuala ce implica unitatea de cazare si clientul final. www.TravelBank.ro nu ofera nicio garantie contractuala privind serviciile oferite in mod gratuit, acestea fiind considerate "ca atare". www.TravelBank.ro va incerca insa sa ofere cele mai bune conditii pentru experiente cat mai placute atat pentru clientul final, cat si pentru unitatea de cazare.
27. www.TravelBank.ro nu garanteaza functionalitatea websiteului si faptul ca posibile erori pot aparea in sistemul de rezervari, inclusiv privind preturile sau informatiile de orice tip. In astfel de cazuri, www.TravelBank.ro va incerca sa repare rapid orice problema, dar nu raspunde privind eventualele prejudicii create partilor si nu poate despagubi in niciun fel unitatea de cazare sau utilizatorul final. www.TravelBank.ro nu raspunde nici in privinda problemelor provocate de terti (atacuri informatice, probleme de servere sau de acces internet ori de orice alta natura). In orice situatie, www.TravelBank.ro va cauta sa rezolve rapid orice problema.
28. In privinta rezervarilor, in termenii de mai sus, unitatea de cazare este responsabila integral privind verificarea informatiilor de rezervare (perioada si pret), iar daca acestea nu corespund cu cele corecte introduse de unitatea de cazare (sau care se gasesc in oferta reala a unitatii de cazare), unitatea de cazare trebuie sa contacteze clientul in maxim 7 zile lucratoare (dar nu cu mai putin de 2 zile inainte de ziua de check-in, cu exceptia cazului in care rezervarea este efectuata cu mai putin de 3 zile inainte de ziua de check-in - atunci unitatea de cazare poate beneficia oricand de acest aspect). In cazul in care eroarea este datorata sistemului www.TravelBank.ro, unitatea de cazare (si clientul final, daca are aceasta posibilitate si sesizeaza acest lucru) trebuie sa contacteze www.TravelBank.ro, pentru rezolvarea problemei, la adresa de e-mail hello @ travelbank.ro.
29. In cazurile in care se constata ca unitatea de cazare si clientul final au primit de la sistemul www.TravelBank.ro informatii diferite din erori tehnice (ce apartin sau nu www.TravelBank.ro), unitatea de cazare nu mai este responsabila fata de client, conform principiilor enuntate mai sus. In aceste cazuri, www.TravelBank.ro va asigura eliminarea erorilor respective, dar nu va putea asigura despagubiri niciunei parti implicate. TravelBank.ro va incerca pe cat posibil sa evite astfel de situatii, prin teste regulate.
30. Orice rezervare poate fi anulata de catre unitatea de cazare in conditiile de mai sus sau in ziua de check-in, dupa ora pana la care unitatea de cazare garanteaza mentinerea rezervarii, daca aceasta nu este garantata cu card sau plata in avans.
31. In cazul in care clientul ajunge la unitatea de cazare mai tarziu de ora limita pana la care unitatea de cazare promite mentinerea rezervarii (in cazul rezervarilor negarantate cu card sau plata in avans), clientul trebuie sa informeze clar unitatea de cazare despre acest aspect. Problema va fi tratata direct, individual pentru fiecare caz in parte, iar unitatea de cazare poate solicita sau nu, in aceste cazuri, garantii (plata in avans partiala sau totala, prin transfer bancar sau alte metode), de comun acord. Rezervarea va fi anulata daca, in aceasta situatie, conditiile unitatii de cazare nu sunt acceptate de catre clientul final.
32. La orice rezervare, in perioade de sezon si aglomerare a unitatii de cazare respective, unitatea de cazare poate solicita plati in avans, pentru garantarea rezervarii. In aceste cazuri, unitatea de cazare va informa clientul in maxim 7 zile de la efectuarea rezervarii, iar refuzul clientului privind conditiile de plata in avans ii permite unitatii de cazare sa anuleze rezervarea respectiva.
33. Orice rezervare negarantata cu plata in avans si fara plata online prin card poate fi anulata de catre clientul final oricand, fara penalitati, cu exceptia cazurilor speciale prevazute pe website in momentul rezervarii. In cazul unor plati in avans pentru garantarea rezervarii (inclusiv plata integrala online), rezervarea nu mai poate fi anulata fara retinerea unor penalitati (nivelul acestora va fi indicat direct de unitatea de cazare, in comunicarea directa necesara unor situatii descrise mai sus; penalitatile pot reprezenta intreaga suma platita).
34. In cazul rezervarilor clasice, la neprezentare la ora maxima stabilita (public) de hotel pentru check-in, clientului ii poate fi anulata rezervarea, fara costuri. In caz de neprezentare, clientul nu va plati penalitati, pentru rezervarile clasice efectuate online pe www.TravelBank.ro, fara garantii si plati in avans.
35. Un client care anuleaza in mod repetat rezervari poate fi identificat si monitorizat de catre www.TravelBank.ro, iar in caz de abuz (incepand de la 3 rezervari consecutive anulate sau 2 neprezentari succesive) sau rea-intentie constatata, contul pe www.TravelBank.ro al clientului respectiv poate fi blocat pe termen limitat / nelimitat sau sters definitiv. TravelBank.ro poate recurge si la alte mijloace pentru a combate abuzuri, acestea incluzand (fara a se limita la) blocarea accesului pentru o adresa IP sau alte mijloace. Oricand exista activitate suspecta a incalca termenii si conditiile website-ului, TravelBank.ro va incerca sa contacteze utilizatorul respectiv, urmand sa decida asupra eventualelor intedictii.
36. Desi nu o va face decat in cazuri extreme, www.TravelBank.ro poate sterge oricand profilul unui utilizator, poate edita sau sterge oricand orice informatii / articole / comentarii ale unui utilizator, fara nicio notificare prealabila. TravelBank.ro nu este raspunzator pentru niciun prejudiciu direct sau indirect cauzat respectivului utilizator prin aceste actiuni si nu este dator de a oferi dovezi si explicatii pentru motivele care au stat la baza acestor actiuni.
37. In cazul alegerii de catre client de oferte speciale sau/si de tip pachet (Pachete Cazare si Oferta Saptamanii) in cazul in care se mentioneaza pe website-ul www.travelbank.ro, unitatea de cazare poate solicita plata in avans (prin transfer bancar sau alte metode) - plata care poate fi nerambursabila in caz de anulare sau modificari (daca acestea sunt permise). Toti termenii privind aceste rezervari speciale sunt mentionati la momentul rezervarii, acestia completand prezentul regulament si prevaland in fata acestuia, acolo unde este cazul de termeni diferiti. Orice termeni si plati implica exclusiv relatia dintre unitatea de cazare si clientul final, www.travelbank.ro nu raspunde in niciun fel in caz de probleme de orice natura (dar va fi disponibil sa incerce sa rezolve orice problema ii este semnalata la adresa de e-mail hello @ travelbank.ro, in limita in care o poate face).
38. Rubrica "Pachete cazare" functioneaza pe baza de solicitari generale din partea clientului. Unitatea de cazare va contacta ulterior clientul si, in masura disponibilitatii si a cerintelor directe ale clientului (precum si a acceptarii de catre client a conditiilor speciale posibil existente), poate inregistra sau nu o rezervare ferma, care va respecta exclusiv politica de rezervari a unitatii de cazare. Prin solicitarea unui pachet de cazare, nici unitatea de cazare si nici TravelBank.ro nu pot garanta disponibilitatea sigura, situatia referindu-se strict la solicitarea unei oferte directe, care ar putea sau nu sa fie incheiata cu o rezervare. Prin alegerea unei oferte din "Pachete cazare", clientul isi da acceptul de a fi contactat de catre unitatea de cazare, aceasta avand acces la datele sale personale si de contact (in mod limitat).
39. Rubrica "Oferta saptamanii" functioneaza pe baza de solicitari ale ofertei promovate, confirmate prin transmiterea unui cod catre clientul inregistrat pe TravelBank.ro. Utilizand acest cod, procedura este, in mod normal, de a contacta unitatea de cazare, conform prevederilor din oferta, solicitand in mod expres o rezervare ferma, cu mentionarea codului pentru a beneficia de oferta respectiva. Prevederile privind accesul la oferta (si limitarile), modalitatea de rezervare, de anulare si de plata sunt mereu mentionate in oferta in momentul solicitarii acesteia si pot diferi fata de termenii mentionati in acest paragraf. TravelBank.ro nu raspunde in niciun fel privind aceasta metoda de rezervare, oferind doar canalul de comunicare, de postare a ofertelor.
40. Rubrica "Last Minute" permite solicitari de oferte de ultim moment, cazare pentru noaptea respectiva. Fiind o rezervare de ultim moment, este posibil ca oferta unitatii de cazare sa nu fie perfect sincronizata cu alte sisteme de rezervare, deci exista riscul de supra-rezervare. Unitatea de cazare va incerca sa respecte orice rezervare realizata prin aceasta rubrica, insa nu poate garanta disponibilitatea. Pentru mai multa siguranta, utilizatorii sunt indemnati sa contacteze unitatea de cazare, telefonic, dupa ce au efectuat o rezevare Last Minute, pentru a avea confirmarea telefonica a disponibilitatii, avand in acelasi timp beneficiile de pret ale ofertei mentionate in oferta solicitata. TravelBank.ro nu raspunde in niciun fel privind aceasta metoda de rezervare, oferind doar canalul de comunicare, de postare a ofertelor.
41. TravelBank.ro nu raspunde fata de utilizatori/clienti cu privire la calitatea serviciilor oferite de unitatile de cazare sau cu privire la corectitudinea informatiilor oferite online de acestea. Informatiile pot fi subiective, eronate, fara raspunderea TravelBank.ro. In acelasi timp, TravelBank.ro va incerca sa promoveze corectitudinea informatiilor si calitatea.
42. In cazul in care societatea care administreaza unitatea de cazare intra in insolventa, este suspendata, este in procedura de faliment sau in alte situatii speciale si nu isi mai poate oferi serviciile in mod normal, nemaiputand sa respecte conditiile standard (conform contractului dintre unitatea de cazare si www.travelbank.ro), www.travelbank.ro nu va putea despagubi clientul in niciun fel si nu va raspunde fata de relatia comerciala dintre unitatea de cazare si clientul final.
43. www.TravelBank.ro colaboreaza direct cu unitatile de cazare (prin societatile ce le administreaza pe acestea sau prin societatile cu care acestea lucreaza in regim direct - exclusiv sau nu - pentru rezervari) si NU cu intermediari, agentii de turism sau alte organisme. www.TravelBank.ro incearca sa ofere clientului final cele mai mici preturi posibile, cele mai bune conditii si NU solicita niciodata plati efectuate de catre clientul final direct catre www.TravelBank.ro. De asemenea, in cazul rezervarilor clasice, www.TravelBank.ro NU solicita informatii privind carti de debit sau credit si NU solicita plati de nicio natura (cu exceptia platilor pe care hotelurile le pot solicita, ulterior cumpararii unei oferte speciale de tip "pachet", cazuri ce vor fi clar mentionate pe www.travelbank.ro in momentul rezervarii). In cazul rezervarilor cu plata online, plata online se face pornind de la rezervarea de pe TravelBank.ro, insa in sistem securizat, pe platforma PlatiOnline.ro, direct catre unitatea de cazare respectiva.
44. www.TravelBank.ro nu solicita date personale (in afara celor de acces strict la cont - numele complet si adresa de e-mail - si in afara celor necesare in procesul de rezervare - numar de telefon de contact - plus data nasterii si localizarea, din motive statistice si de comunicare in platforma online). Orice informatii suplimentare solicitate de catre www.TravelBank.ro pot avea scop statistic sau functional sau, de asemenea, se alatura celor necesare in procesele de pe website.
45. In cazul profilului online realizat de utilizator, toate datele colectate sunt cele publice, pe care utilizatorul le poate edita / sterge oricand. Orice utilizator are dreptul permanent de a edita orice informatii (private sau publice) de pe contul sau de pe www.travelbank.ro, inclusiv fotografii, texte, informatii. Atunci cand nu poate edita direct aceste date, poate solicita acest lucru la adresa hello @ travelbank.ro. Daca un utilizator doreste sa isi stearga contul pe www.travelbank.ro, poate solicita acest lucru la adresa de e-mail hello @ travelbank.ro, cu mentiunea ca acest proces este definitiv. Oricand insa persoana respectiva poate sa isi faca un cont nou, daca doreste acest lucru si respecta termenii si conditiile valabile in acel moment, publicate pe www.TravelBank.ro. Anumite procese (rezervari, mentiuni, comentarii) pot sa nu fie sterse si sa ramana online, daca acestea tin de procesele de arhiva si de functionare a websiteului.
46. Utilizatorul are dreptul de a incarca online orice continut doreste, dar trebuie sa respecte regulamentul prezent si legislatia privind drepturile de autor, precum si toate legile ce guverneaza Romania si Uniunea Europeana. Orice incalcare a legii poate fi transmisa organelor abilitate. Utilizatorul este deplin raspunzator de actiunile sale, de textele si fotografiile pe care le foloseste. In cazul in care exista reclamatii la adresa continutului acestora (privind incalcarea drepturilor de autor, incalcarea intimitatii personale a altor persoane sau orice alte reclamatii), www.TravelBank.ro poate analiza si poate decide eliminarea respectivului continut, mergand pana la suspendarea si stergerea contului utilizatorului. In cazul in care exista un ordin judecatoresc, o citatie sau o solicitare legala a unei autoritati in orice privinta, www.TravelBank.ro va coopera, oferind toate datele necesare si, conform legatii, inclusiv date de ordin privat, personal, ale utilizatorului in cauza. De principiu, www.TravelBank.ro va proteja in orice situatie datele personale ale utilizatorilor si continutul incarcat de acestia. Continutul va ramane proprietatea personala a acestora (daca este cazul), www.TravelBank.ro nu poate plati insa drepturi de autor sau/si despagubiri utilizatorului sau tertilor.
47. Anumite date personale ale utilizatorilor pot ajunge, in scopurile functionarii proceselor online, la unitatile de cazare. Utilizarea de catre acestea va fi conform necesitatilor de functionare a rezervarilor si proceselor online, insa TravelBank.ro nu poate garanta ca unitatile de cazare nu vor folosi datele si in alte scopuri. Orice reclamatie va fi cercetata, daca este transmisa catre hello @ travelbank.ro, in limita posibilitatilor tehnice. TravelBank.ro nu este responsabil cu privire la utilizarea datelor personale de catre unitatile de cazare in alte scopuri decat cele strict legate de functionarea proceselor online de rezervari si comunicare.
48. TravelBank.ro nu va oferi baza de date personale niciunei alte parti, cu exceptia accesului individual al unitatilor de cazare si al procesatorului de plati, strict la datele cu care acestia intra in contact prin comunicarea cu clientii, in situatiile individuale de comunicare. In cazul rezervarilor, al comunicarii cu unitatile de cazare si al solicitarilor de oferte, unitatile de cazare respectiva au acces automat la unele date personale si de contact ale utilizatorilor care au initiat situatia respectiva de comunicare. In cazul platilor online, procesatorul care administreaza PlatiOnline.ro are acces, conform functionarii site-ului si conform legii, la date personale private ale utilizatorului, in scopul functionarii procesului de plata. TravelBank.ro nu isi asuma raspunderea cu privire la orice prejudicii aduce clientului final de tertele parti, in aceste situatii.
49. www.TravelBank.ro promoveaza atitudinea civica, drepturile omului, drepturile copilului, respinge orice forma de discriminare, limbaj injurios, atitudini imorale, atacurile asupra unor persoane fizice sau juridice. TravelBank.ro poate actiona, in astfel de cazuri, in spiritul prezentului regulament, inclusiv in (dar fara a se limita la) cazuri de orice fel de abuz fata de alti utilizatori, alte persoane sau chiar fata de www.TravelBank.ro.
50. Toate datele personale, inclusiv, dar fara a se limita la prenume si nume, numar de telefon, adresa de e-mail, data nasterii, sunt date ce nu vor fi oferite de www.TravelBank.ro unor terte parti cu niciun scop si nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele legate de functionarea sistemului www.TravelBank.ro, conform celor mentionate in prezentul regulament.
51. www.TravelBank.ro poate trimite oricand mesaje de informare si promovare a sistemului propriu si a partenerilor, inclusiv mesaje publicitare, in conturile online ale utilizatorilor sau folosind datele de contact ale acestora. Oricand, un utilizator poate solicita accesul la datele personale, modificarea acestora sau stergerea lor definitiva.
52. Abonarea la newslettere este voluntara, poate fi activata si dezactivata oricand direct de catre utilizator. Pe langa informatiile la care s-au abonat, acestia vor putea primi si mesaje publicitare ale unor terti, insa nu mai mult de 5 / luna, in medie, la nivel anual. In newslettere insa, pot exista oricand mesaje publicitare, pe langa continutul principal al mesajelor respective.
53. Mesajele transmise prin e-mail de avertizare privind noutati (mesaje si alte avertizari) cu privire la contul online al utilizatorului pe TravelBank.ro nu pot fi oprite decat prin suspendarea / stergerea contului pe TravelBank.ro, prin solicitare la adresa de e-mail hello @ travelbank.ro.
54. Conturile de utilizator trebuie facute de si in numele unei persoane fizice. Rezervarile online fara plata online pot fi realizate doar pe persoana fizica, insa la unitatea de cazare puteti solicita factura persoana juridica. Rezervarile online cu plata online pot fi realizate atat pe persoana fizica, cat si pe persoana juridica (in momentul platii, se poate alege acest lucru). In cazul ofertelor speciale solicitate, acestea se solicita pe persoana fizica, insa, la momentul cazarii sau in momentul efectuarii unei plati avans, se poate mentiona ca este vorba despre o persoana juridica si, evident, se va solicita factura persoana juridica.
55. Termenii si conditiile prezente (regulamentul prezent), acceptate si de unitatile de cazare inscrise pe www.travelbank.ro, pot fi oricand modificate de www.travelbank.ro fara nicio notificare prealabila (in cazul utilizatorilor - clienti). Noua versiune va putea fi oricand consultata pe www.travelbank.ro. In cazul unor schimbari majore, care afecteaza chiar si pasiv conturile utilizatorilor (in lipsa unor noi accesari online), acestea vor fi aduse la cunostinta utilizatorilor - clienti prin e-mail.
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC SMART PRESS SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: Reclamă, marketing şi publicitate; Servicii de comunicaţii electronice.
Nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare in scopurile prezentate in prezentul regulament. Refuzul dvs. determină imposibilitatea existentei unui cont online, respectiv imposibilitatea efectuarii de procese online precum rezervari, solicitari, mesaje.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: unitatile de cazare prezente online, conform prezentului regulament, in situatiile necesare desfasurarii proceselor.
Prin acceptarea termenilor si conditiilor, va dati acceptul pentru a primi informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de SMART PRESS SRL. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la hello @ travelbank.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.
*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Pentru orice intrebari, sugestii, reclamatii, www.travelbank.ro dispune de adresa de e-mail hello @ travelbank.ro.
www.TravelBank.ro subliniaza, in toata activitatea sa, bunele intentii si este promotorul unei activitati prietenesti cu partile cu care colaboreaza.