.

Blog de calator -

Intrebari frecvente & Raspunsuri

Publicat la data de: 25-08-2011

Ce este TravelBank.ro?
TravelBank.ro este un portal de turism online, ce permite acces gratuit vizitatorilor sai si include un catalog de unitati de cazare (hoteluri, pensiuni), permitand si rezervari online (fara comision) pentru utilizatorii inregistrati. TravelBank.ro este o resursa de informatii si instrumente utile pentru cei ce calatoresc in scop personal sau/si profesional, pentru cei pasionati de turism.
Exista vreun cost pentru inregistrarea unui cont de utilizator pe TravelBank.ro?
NU, nu exista niciun cost pentru utilizatori, inregistrarea unui cont este gratuita, la fel ca si utilizarea unor instrumente precum: blog, galerie de fotografii, profil, lista de prieteni, rezervari online, transmitere mesaje.
Cum se efectueaza rezervari online pe TravelBank?
In homepage sau in alte zone ale site-ului, se pot cauta oferte in functie de diverse criterii. Se pot de asemenea accesa direct paginile hotelurilor. Selectand oferta dorita, se poate continua rezervarea online (doar de catre utilizatorii inregistrati), urmand instructiunile. Unele unitati de cazare permit rezervari negarantate cu card, altele solicita plata online cu un card valabil, incarcat cu o suma suficienta pentru a plati si pentru a efectua tranzactia. Nu se percepe comision de niciun fel, in nicio situatie! In unele situatii, unitatile de cazare accepta ambele variante, insa este posibil sa difere costul cazarii. Puteti alege ceea ce doriti, in limita disponibilitatii. Veti primi confirmarea inregistrarii solicitarii de rezervare (daca ati finalizat-o cu succes) pe e-mail si in contul dvs. pe TravelBank - My Travel Bank.
Cum se pot anula rezervari pe TravelBank?
Ce trebuie sa fac dupa ce am facut o rezervare online?
Cum functioneaza rubrica Last Minute?
Cum functioneaza rubrica Oferta Saptamanii?
Cum functioneaza rubrica Pachete cazare?
Sunt protejate datele mele personale?
Cum pot contacta un hotel / pensiune?
Numarul de telefon al receptiei fiecarei unitati de cazare se poate gasi in pagina acesteia de pe TravelBank.ro. In sectiunea unitatii de cazare, in partea de sus, veti gasi numarul de telefon (butonul Click pentru a vedea nr. de telefon). In aceeasi pagina, gasiti si butonul de contact prin intermediul caruia puteti trimite un mesaj online hotelului / pensiunii.
Cum pot contacta TravelBank si in ce situatii?
Va rugam sa nu contactati TravelBank pentru solicitari de rezervari sau pentru probleme concrete ce tin de relatia cu un hotel / o pensiune. Daca doriti sa ne trimiteti un mesaj, puteti folosi adresa hello @ travelbank.ro.
La receptie mi se spune ca rezervarea nu a fost inregistrata. De ce? Ce fac?
Cel mai bine este sa aveti cu dvs. rezervarea printata (sau, in functie de caz, o confirmare printata). Verificati, este sigur o confirmare? Daca da, nu ati fost contactat ulterior de unitatea de cazare, pentru a vi se explica anularea? Verificati in contul dvs. pe TravelBank.ro (in Rezervari si in Mesaje). Daca rezervarea nu exista, atunci probabil nu ati urmat pasii de rezervare pana la capat. Daca exista rezervarea, nu exista nicio anulare a hotelului si totusi hotelul refuza rezervarea sau preturile pe care le cunosteati, ne puteti contacta la hello @ travelbank.ro. Raspunsul nostru va fi cu siguranta tarziu (in general 24 - 48 de ore, maxim 5-10 zile lucratoare), astfel incat este bine sa gasiti o varianta de compromis la receptie sau sa va adresati unui alt hotel. Daca nu ati reusit sa elucidati problema si ne trimiteti e-mail, noi vom verifica si va vom contacta ulterior. Daca este vina hotelului, acesta poate fi sanctionat de TravelBank prin suspendare sau excludere de pe TravelBank.ro. Din pacate, conform termenilor si conditiilor, nu putem raspunde pentru astfel de situatii si nu va putem acorda despagubiri de nicio natura. TravelBank.ro este doar o platforma de comunicare intre dumneavoastra si hotel, o revista, un catalog de oferte.
Hotelul / pensiunea m-a contactat si mi-a spus ca nu mai are locuri disponibile sau ca rezervarea mea nu poate fi valida decat in alte conditii, rezervarea fiindu-mi astfel anulata. De ce? Ce fac?
Conform termenilor si conditiilor: "unitatea de cazare are dreptul ca, in maxim 7 zile (dar nu cu mai putin de 2 zile inainte de ziua de check-in, cu exceptia cazului in care rezervarea este efectuata cu mai putin de 3 zile inainte de ziua de check-in - atunci unitatea de cazare poate beneficia oricand de acest aspect), sa contacteze clientul si sa-l informeze despre una dintre urmatoarele probleme: imposibilitatea rezervarii din motive diverse ce tin de hotel; preturi eronate pe www.TravelBank.ro, caz in care clientul poate accepta noile preturi indicate de unitatea de cazare sau rezervarea va fi anulata; alte probleme ce vor putea fi rezolvate in mod amiabil de cele doua parti implicate". Astfel, daca nu ajungeti la un compromis, rezervarea va fi anulata. Daca ati efectuat deja o plata, aceasta va va fi returnata integral. Pentru asistenta, ne puteti contacta la hello @ travelbank.ro.
Am probleme cu plata online, am intampinat erori, nu ma descurc, s-au inregistrat plati mai multe... Ce fac?
Cel mai bine este sa contactati procesatorul de plati www.PlatiOnline.ro (vedeti pe site-ul www.plationline.ro datele de contact), mentionand exact problema si ca este vorba de o plata pe TravelBank.ro, la un anumit hotel (mentionati exact). Daca este necesar, ulterior, contactati si hotelul (vedeti in aceasta pagina cum puteti contacta direct hotelul). Daca tot nu ati rezolvat problema, ne puteti contacta la hello @ travelbank.ro. Nu uitati, nu divulgati datele complete ale cardului dvs. prin telefon sau e-mail, nimanui!
Nu am un card bancar, ce fac?
Nicio problema! Multe unitati de cazare de pe TravelBank permit rezervari fara plata online, deci fara a va solicita un card de credit / debit. Alternativ, puteti folosi cardul unui prieten (atentie, acesta trebuie sa fie de acord, altfel comiteti o infractiune grava!) sau va puteti face un card. Daca aveti nevoie de un sfat, ne puteti trimite un email la hello @ travelbank.ro si va vom ajuta sa alegeti.
Mi se solicita plati in avans, de garantare, sau card de credit, ce fac?
Este posibil ca, in anumite situatii, conform termenilor si conditiilor de pe TravelBank, unitatile de cazare sa va contacteze pentru a va solicita o plata in avans. Aveti doua variante: efectuati plata si aveti rezervarea garantata; refuzati si anulati rezervarea de comun acord (fara taxe de niciun fel). Daca faceti o plata, aveti grija ca aceasta sa fie doar in contul IBAN al hotelului si NU in contul unei persoane fizice! Asigurati-va ca totul este sigur. Va sfatuim sa nu transmiteti niciodata datele cardului dvs. pe e-mail si, de preferat, sa ne le transmiteti nici telefonic nimanui. Nu uitati, in niciun caz nu divulgati PIN-ul cardului si nu il folositi nici macar online, PIN-ul nu este solicitat niciodata decat la POS.
La receptie mi se spune ca rezervarea mea negarantata/neplatita nu mai poate fi onorata, ca s-au schimbat preturile, ce fac?
Daca aveti o rezervare simpla, neplatita, in mod normal hotelul ar fi trebuit sa va contacteze daca erau probleme, conform termenilor si conditiilor: "unitatea de cazare are dreptul ca, in maxim 7 zile (dar nu cu mai putin de 2 zile inainte de ziua de check-in, cu exceptia cazului in care rezervarea este efectuata cu mai putin de 3 zile inainte de ziua de check-in - atunci unitatea de cazare poate beneficia oricand de acest aspect), sa contacteze clientul si sa-l informeze despre una dintre urmatoarele probleme: imposibilitatea rezervarii din motive diverse ce tin de hotel; preturi eronate pe www.TravelBank.ro, caz in care clientul poate accepta noile preturi indicate de unitatea de cazare sau rezervarea va fi anulata; alte probleme ce vor putea fi rezolvate in mod amiabil de cele doua parti implicate". Astfel, daca ati facut rezervarea cu mai putin de 3 zile inainte de check-in, este posibil ca hotelul sa nu fi reusit inca sa va contacteze sa va anunte despre problema. Daca ati facut rezervarea mai demult si nu ati fost contactat(a), incercati sa gasiti un compromis pentru a rezolva problema in mod amiabil. Va rugam sa ne semnalati si noua aceasta problema pe e-mail la adresa hello @ travelbank.ro. Raspunsul nostru va fi cu siguranta tarziu (in general 24 - 48 de ore, maxim 5-10 zile lucratoare), astfel incat este bine sa gasiti o varianta de compromis la receptie sau sa va adresati unui alt hotel. Daca nu ati reusit sa elucidati problema si ne trimiteti e-mail, noi vom verifica si va vom contacta ulterior. Daca este vina hotelului, acesta poate fi sanctionat de TravelBank prin suspendare sau excludere de pe TravelBank.ro. Din pacate, conform termenilor si conditiilor, nu putem raspunde pentru astfel de situatii si nu va putem acorda despagubiri de nicio natura. TravelBank.ro este doar o platforma de comunicare intre dumneavoastra si hotel, o revista, un catalog de oferte.
Am platit online si totusi la receptie nu mi se recunoaste plata, ce fac?
Daca sunteti sigur(a) ca ati efectuat plata, va rugam sa contactati urgent procesatorul PlatiOnline.ro (detalii de contact pe www.plationline.ro) si sa incercati sa elucidati problema. Incercati sa rezolvati problema in mod amiabil. Ne puteti scrie si noua pe hello @ travelbank.ro, insa raspunsul nostru va fi cu siguranta tarziu (in general 24 - 48 de ore, maxim 5-10 zile lucratoare), astfel incat este bine sa gasiti o varianta de compromis la receptie sau sa va adresati unui alt hotel. Daca nu ati reusit sa elucidati problema si ne trimiteti e-mail, noi vom verifica si va vom contacta ulterior. Daca este vina hotelului, acesta poate fi sanctionat de TravelBank prin suspendare sau excludere de pe TravelBank.ro. Din pacate, conform termenilor si conditiilor, nu putem raspunde pentru astfel de situatii si nu va putem acorda despagubiri de nicio natura. TravelBank.ro este doar o platforma de comunicare intre dumneavoastra si hotel, o revista, un catalog de oferte. ATENTIE: Daca ati efectuat o plata recunoscuta de PlatiOnline.ro si totusi hotelul va refuza acordarea serviciilor respective, va vom asista pentru a incerca sa rezolvam cat mai rapid problema si sa determinam procesatorul / hotelul sa va returneze plata ulterior. In mod normal, astfel de situatii nu ar trebui sa existe.