Blog de calator -
Campanie Air France - preturi light la zboruri catre 93 de destinatii din intreaga lume
Publicat la data de: 16-02-2012
Air France a lansat campania de iarnă “Preţuri light”, preţul biletelor de avion fiind redus cu până la 46% în perioada 16 februarie – 11 martie 2012.Pentru destinaţiile europene, pasagerii Air France pot rezerva bilete de avion la tarife speciale pentru a petrece, de pilda, un weekend într-o destinaţie europeană de top precum Paris (199 EUR) sau Nisa (189 EUR).
Campania promoţională acoperă o multitudine de destinaţii intercontinentale, precum America de Nord (New York la 689 EUR, Miami la 725 EUR, Toronto la 599 EUR sau Mexico City la 739 EUR) sau orientul îndepărtat (Shanghai la 569 EUR, Guangzhou la 589 EUR sau Hong Kong la 639 EUR). Cei ce preferă vacanţele exotice au de asemenea tarife speciale la călătoria către destinaţii precum Havana (859 EUR), Mauritius (899 EUR), Sao Paolo (679 EUR), sau Punta Cana (929 EUR).
Pentru un plus de confort, pasagerii Air France ce zboară pe curse lung-curier la clasa Voyageur au la dispoziţie opţiunea Seat Plus, prin care beneficiază de locuri special alocate, cu mai mult spaţiu. Această opţiune se poate rezerva cu uşurinţă online, după achiziţia biletului de avion, sau direct la
De asemenea, la îmbarcarea de pe Aeroportul Henri Coandă, călătorii pot face acum formalităţile de check-in şi cu ajutorul telefonului mobil, graţie unui serviciu lansat în premieră în România de către Air France anul trecut.
În perioada 16 februarie – 11 martie 2012, clienţii pot achiziţiona bilete cu preţ redus atât de pe platforma online www.airfrance.ro cât şi de la agenţiile de voiaj şi tour operatorii autorizaţi.
Air France, împreună cu subsidiarele sale regionale Brit Air, City Jet şi Regional, operează 1500 de zboruri zilnic atât în Franţa, cât şi în întreaga lume. Flota sa este compusă din 398 aeronave. În 2004, Air France şi KLM au pus bazele unuia dintre cele mai puternice grupuri din industria aviaţiei. În intervalul 2010-2011, Air France şi KLM au transportat 71,3 milioane pasageri. Cele două companii oferă în momentul de faţă clienţilor acces la o reţea ce cuprinde 254 destinaţii din 124 de ţări din centrele operaţionale de la Paris-Charles de Gaulle şi Amsterdam-Schiphol. Programul de fidelizare FlyingBlue este lider în Europa, cu 19 milioane de membri.
Air France şi KLM sunt membre ale alianţei SkyTeam ce are în componenţă 15 companii aeriene şi pune la dispoziţia clienţilor o reţea de 14500 zboruri zilnice către 926 destinaţii din 173 de ţări din toată lumea.