Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania

Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania

KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, 1 leu din pretul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România,  din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 si 11 ani, îngrijiti de o mamă socială.

Pe lângă cele 20 de aripioare delicioase, cei care vor achizitiona un Hot Bucket, redenumit “Bucket de bine”, vor primi, în semn de multumire, câte un sfat sincer din partea copiilor de la SOS Satul Copiilor Bucuresti.

“Încă din primul moment când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS am fost impresionati de maturitatea si candoarea lor. Dacă anul trecut, când am început colaborarea cu SOS, am sustinut material activitătile educationale ale copiilor din casa pe care o sponsorizăm, în acest an ne-am propus să ne implicăm total, <adoptând > o familie din Satul SOS Bucuresti. Ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune conditii pentru a se dezvolta armonios. Bucketul de bine l-am gândit astfel încât să aibă o valoare îndreptată în două directii: pentru nevoile copiilor, dar si pentru clientii nostri, care vor primi câte un sfat sincer de la un copil poate prea întelept pentru vârsta lui”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

“Colaborarea dintre SOS Satele Copiilor România si KFC a evoluat la fel de natural ca o relatie între doi prieteni mobilizati de un scop comun. Urmarea acestui parteneriat, o mamă SOS si cei cinci copii pe care îi creste cu dragoste si devotament vor avea oportunitatea ca, pe lângă satisfacerea nevoilor inerente dintr-o gospodărie, să aibă acces si la activităti suplimentare educative, dar si de joacă.  Contributia prietenilor de la KFC este apreciată de fiecare membru al organizatiei, dar în primul rând de copiii nostri”, a declarat Carmen Brumă, Head of PR and Fundraising Department, SOS Satele Copiilor România

Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de sustinere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC va sustine toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale si activitătile educationale ale copiilor din casa sponsorizată. De asemenea, KFC va sustine atât pregătirea scolară a celor 5 copii din casă, cât si activitătile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile si le diversifică pregătirea: excursii însotite de activităti (ateliere de cusut, olărit etc.), activităti sportive pentru dezvoltarea motricitătii (balet, fotbal), cursuri de sah, cursuri de limbi străine.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în directiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educatia si dezvoltarea tinerilor, directie sustinută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizatii non-profit.

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lant de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reteta Originală, Extra Crispy, Kentucky Grilled Chicken si Extra Crispy Strips, Aripioare picante, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvisuri de pui proaspăt preparate, biscuiti si garnituri. KFC este prezent cu peste 19,400 de restaurante în 120 de tări si teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lantul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenta pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC si numără 52 de restaurante atât în Bucuresti, cât si în alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC România operează si un restaurant la Chisinău, Republica Moldova.
 
SOS Satele Copiilor România ocroteste si sprijină astăzi peste 1000 de copii în dificultate, care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. De 65 de ani în lume si de 24 de ani în România - „oferim o familie iubitoare pentru fiecare copil". Încă de la înfiintare, SOS Satele Copiilor România s-a diferentiat prin modelul de îngrijire alternativă pe care l-a oferit copiilor care, din diferite motive, nu au putut rămâne alături de familiile lor biologice.



Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes
Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes

Dupa afacerile din comert, cele din horeca sunt probabil in topul popularitatii in zona de business din Romania. Includem aici atat partea de hoteluri, pensiuni si alte unitati turistice, cat mai ...

Cum sa alegi un restaurant pentru nunta
Cum sa alegi un restaurant pentru nunta

Alegerea unui restaurant / a unei sali de evenimente pentru nunta nu este deloc o misiune simpla. In orasul tau (sau in cel in care iti propui sa organizezi acest eveniment ...

Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut
Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut

Pizza Hut a lansat recent Cheesy Bites Remix, un nou tip de blat a cărui margine contine 24 de rulouri umplute cu brânză lava si asortate cu trei tipuri de arome ...

Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut
Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut

Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania ...

Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta
Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta

Multe din lucrurile de la nunta ta vor trece – muzica, tortul, florile – însa fotografiile vor rămâne pentru toată viața, așa că trebuie să acorzi o atenție deosebită când alegi ...

Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City
Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la ...

Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral
Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral

Daca au trecut si Sarbatorile de Paste, inseamna ca luna mai este foarte aproape. In a doua parte din aprilie, administratorii de societati din industria HoReCa de pe litoralul romanesc fac ...

Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv
Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv

Pizza Hut organizează, pentru al cincilea an consecutiv, Pizza Festival: peste 15 retete, 3 blaturi si un pret unic de 21.9 lei, în evenimentul all-you-can-eat al anului. De luni până vineri, ...

Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung
Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung

Afacerile in domeniul alimentatiei publice sunt printre cele mai des intalnite start-up-uri, mai ales pe litoral si in statiunile de munte. De la o simpla unitate ce produse covrigi sau gogosi ...

Crunchy Crust, un nou blat inovator la Pizza Hut si Pizza Hut Delivery
Crunchy Crust, un nou blat inovator la Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lansează o nouă inovatie în materie de blaturi: Crunchy Crust, un deliciu crocant, cu marginea umplută cu cremă fină de brânză, iar la exterior acoperită ...