Brazer ramane in meniul KFC
La sfarsitul lunii august, lantul de restaurante KFC a lansat pe piata din Romania platforma Brazer care contine produse din piept de pui la gratar.
Preparat in editie limitata, Brazer a depasit asteptarile si in Romania, plasandu-se cu succes in topul preferintelor culinare ale clientilor KFC: la numai o luna din momentul lansarii pe piata, peste 100.000 de produse au fost vandute in restaurantele din toata tara. Dintre orasele in care KFC este prezent, produsele Brazer s-au vandut cel mai bine in Bucuresti, urmand Constanta si Cluj.
Brazer, cel mai nou sandwich KFC, este preparat dupa o reteta speciala care contine carne de pui preparata pe gratar, castraveti, rosii , salata si branza Cheddar, toate intr-o chifla Ciabatta.
Prin noua platforma Brazer, KFC ofera clientilor sai posibilitatea de a manca mai usor si echilibrat fara niciun compromis al gustului. Pentru a satisface toate preferintele, clientii KFC pot opta pentru piept de pui la gratar si in cazul salatei sau twisterului, produse care sunt preparate in fiecare bucatarie KFC din tara.
Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network.
In prezent, in Romania sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atat in Bucuresti, cat si in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov si unul in Republica Moldova.
Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes
Dupa afacerile din comert, cele din horeca sunt probabil in topul popularitatii in zona de business din Romania. Includem aici atat partea de hoteluri, pensiuni si alte unitati turistice, cat mai ...
Cum sa alegi un restaurant pentru nunta
Alegerea unui restaurant / a unei sali de evenimente pentru nunta nu este deloc o misiune simpla. In orasul tau (sau in cel in care iti propui sa organizezi acest eveniment ...
Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut
Pizza Hut a lansat recent Cheesy Bites Remix, un nou tip de blat a cărui margine contine 24 de rulouri umplute cu brânză lava si asortate cu trei tipuri de arome ...
Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut
Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania ...
Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta
Multe din lucrurile de la nunta ta vor trece – muzica, tortul, florile – însa fotografiile vor rămâne pentru toată viața, așa că trebuie să acorzi o atenție deosebită când alegi ...
Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City
Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la ...
Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral
Daca au trecut si Sarbatorile de Paste, inseamna ca luna mai este foarte aproape. In a doua parte din aprilie, administratorii de societati din industria HoReCa de pe litoralul romanesc fac ...
Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania
KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, ...
Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv
Pizza Hut organizează, pentru al cincilea an consecutiv, Pizza Festival: peste 15 retete, 3 blaturi si un pret unic de 21.9 lei, în evenimentul all-you-can-eat al anului. De luni până vineri, ...
Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung
Afacerile in domeniul alimentatiei publice sunt printre cele mai des intalnite start-up-uri, mai ales pe litoral si in statiunile de munte. De la o simpla unitate ce produse covrigi sau gogosi ...