The Lavazzers - fotografii Lavazza - doisprezece fotografi semneaza cea de a 20-a editie a calendarului Lavazza

The Lavazzers - fotografii Lavazza - doisprezece fotografi semneaza cea de a 20-a editie a calendarului Lavazza

The Lavazzers este numele celei de a 20-a editii a calendarului Lavazza, editie semnată de doisprezece dintre maestrii fotografiei care au contribuit la succesul calendarului Lavazza în acesti ani: Erwin Olaf, Thierry Le Goues, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Elliott Erwitt, Finlay MacKay, Mark Seliger, Annie Leibovitz, Albert Watson, David LaChapelle, Ellen von Unwerth.

Acestia s-au pus pe ei însisi în joc, celebrând relatia specială pe care o au cu cafeaua Lavazza prin autoportrete. Cei 12 fotografi au fost coordonati de catre agentia Armando Testa, care a realizat si în acest an calendarul Lavazza. Fotografii s-au interpretat pe ei însisi în poze inovatoare, nonconformiste si foarte originale.

Fiind obisnuiti să ni-i imaginăm în spatele obiectivelor, văzându-i ca protagonisti în fata aparatelor de fotografiat este o emotie cu totul nouă: de exemplu, David LaChapelle în ipostaza de rege al junglei, într-o poză intitulată “O zi obisnuită se transformă în Paradis”, povesteste cum cafeaua ‘este o unealtă care îmi pune mintea în miscare’, sau Erwin Olaf in poza lui “Gandurile mele zburând departe”, evidentiaza cum “Savurând o cafea Lavazza, gândurile mele se duc, în mod natural, spre corpul uman”.
 
O galerie de imagini sugestive, pe alocuri cu fotografi plini de umor si enigmatici, alteori cu imagini rafinate, ce se aseamănă sculpturilor, simboluri ce urmeaza a fi descifrate: rezultatul final îsi îndeplineste cu sigurantă scopul prin diversitate si introspectie, iar maniera de abordare suprarealistă a fiecărui artist contribuie la o lucrare unică, reunind fotografia traditională cu sofisticate tehnici personale si, în unele cazuri, cu arta digitală.

“În fiecare an, calendarul Lavazza experimentează cu noi trenduri artistice si teme diverse interpretate de către un artist international“ mărturiseste Francesca Lavazza, Corporate Image Director Lavazza. "Într-o editie care este atât de importantă si semnificativă pentru ceea ce vrem sa comunicăm, am vrut să facem ceva cu totul si cu totul nou si astfel i-am rugat pe cei mai buni fotografi să creeze autoportrete inspirate de espresso-ul nostru: rezultatul este unul cu totul entuziasmant.”

“A fost de-a dreptul incredibil să lucrăm cu aceste talente uriase, să reusim să captăm relatia dintre personalitătile lor si cafea, în fiecare fotografie”, declară Michele Mariani, Executive Creative Director Armando Testa.

“A fost aproape ca o întoarcere acasă, sau mai bine zis, ca o nouă interpretare a campaniei Espress Yourself, atat de aproape de inima a ceea ce este Lavazza”.

Imaginea si forta din spatele calendarului Lavazza 2012 si a întregului proiect va fi Valerie van der Graaf. Tânărul fotomodel danez, protagonistă a pozelor lui Ellen von Unwerth, va fi pe coperta calendarului 2012 stingând lumânările unei simbolice zile de nastere.

Ca si în cazul calendarului Lavazza 1995, an care a marcat sărbatorirea a 100 de ani de existentă Lavazza, semnat în totalitate de Ellen von Unwerwhich, cu o foarte tânără Amber Smith pe coperta, în fata unui enorm tort, aceste noi imagini ale artistei germane o înfătisează pe Valerie în fata a 20 de lumânări aprinse. În autoportetul din Calendarul Lavazza, Ellen este încă o dată pregatită să sărbatorească alături de Lavazza.





Sucul de mere Fangaro Natural, disponibil in tot mai multe locatii HoReCa
Sucul de mere Fangaro Natural, disponibil in tot mai multe locatii HoReCa

Marca Fangaro Natural, care cuprinde sucuri naturale 100% din mere stoarse direct (fara concentrat si fara aditivi de orice fel) este in plin proces de dezvoltare a retelei de parteneri la ...

Echipamente de DJ, pe lista de achizitii pentru cluburi, baruri, cafenele si restaurante
Echipamente de DJ, pe lista de achizitii pentru cluburi, baruri, cafenele si restaurante

Restaurantele, cluburile, barurile si cafenele care vor sa creeze o atmosfera speciala, precum si evenimente de seara care sa aduca un numar mare de clienti, mizeaza pe divertisment si incearca sa ...

Crame Glacae, gama de inghetata si sorbeturi artizanale marca Venchi, in oferta brutariilor Paul
Crame Glacae, gama de inghetata si sorbeturi artizanale marca Venchi, in oferta brutariilor Paul

Brutăriile Paul introduc gama de înghetată si sorbeturi Creme Glacee, artizanale si 100% naturale, realizată în parteneriat cu Venchi. Începând cu această săptămână, clientii Paul pot savura sortimentele de înghetată cu ...

Zappa Club & Lounge s-a deschis in AFI Palace Ploiesti
Zappa Club & Lounge s-a deschis in AFI Palace Ploiesti

“Zappa Club & Lounge” a fost inaugurat oficial în cadrul mall-ului AFI Palace Ploiesti, aducând în oras un concept nou si unic de distractie. Ploiestenii vor găsi în “Zappa Club & ...

Abel`s - un nou wine bar in Centrul Vechi din Bucuresti, pe strada Nicolae Tonitza nr. 10
Abel`s - un nou wine bar in Centrul Vechi din Bucuresti, pe strada Nicolae Tonitza nr. 10

Iubitorii de vin se pot bucura de cel mai nou wine bar deschis recent în Centrul Vechi al Capitalei, care reuneste o gamă variată de vinuri românesti si nu numai, într-un ...

Oferta Petit Dejeuner din brutariile Paul - noi produse specific frantuzesti
Oferta Petit Dejeuner din brutariile Paul - noi produse specific frantuzesti

Gama Petit Dejeuner din brutăriile Paul se îmbogăteste cu trei noi produse specific frantuzesti. Croque-Madame, Croque-Monsieur si Oeuf sur plat sunt noutătile vedetă ale meniului pentru micul dejun, produsele fiind proaspăt ...

Sapeurs - un nou spot inedit lansat de Guiness, in cadrul campaniei Made of more
Sapeurs - un nou spot inedit lansat de Guiness, in cadrul campaniei Made of more

GUINNESS anuntă lansarea unui nou spot TV, ce vine în completarea campaniei de comunicare „Made of more”. “Sapeurs” va rula continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness. Urmând după spotul „Basketball”, “Sapeurs” ...

Finlandia Vodka - editie limitata, cu eticheta ce indica temperatura ideala de servire
Finlandia Vodka - editie limitata, cu eticheta ce indica temperatura ideala de servire

Pentru sezonul rece, în acest an, Finlandia Vodka lansează sticla în editie limitată, cu o etichetă ce îsi schimbă culoarea atunci când ajunge la temperatura ideală de servire de 8°C. Designul ...

Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii cu noile produse din meniul de vara 2013
Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii cu noile produse din meniul de vara 2013

Pana la inceputul lunii septembrie 2013, Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii sa se rasfete, zi de zi, cu noile produse din meniul de vara Sizzlin’ Summer. "Asa ca ia-ti ...

KRISTAL Night Out cu SOLOMUN - pe 28 iunie 2013 la Arenele Romane din Bucuresti
KRISTAL Night Out cu SOLOMUN - pe 28 iunie 2013 la Arenele Romane din Bucuresti

Kristal Club, votat numarul 1 la Nights.ro Awards timp de 6 ani la rand, aduce un alt Number 1 in muzica electronica: ‘king’ SOLOMUN pentru prima oara in decursul anului 2013 ...