Pepsi Cola - sticla anilor 70 - 80, in editie limitata

Pepsi Cola - sticla anilor 70 - 80, in editie limitata

În această vară, Pepsi lansează în editie limitată sticla de Pepsi-Cola a anilor 70-80, pentru generatiile de ieri si de azi. Prima cola din România revine astfel în sticla ce păstrează design-ul acelor ani.

"Din vremurile când părintii nostri erau tineri si colindau tara în lung si-n lat cu “ia-mă nene“, când ieseam la cofetăria din colt la un suc si o prăjitură, când stăteam pe-afară cu vecinii si chefuiam pe acoperisul blocului, când dansam pe ritmuri disco la joia Tineretului si seratele de sâmbătă, din vremurile când ne cumpăram like-urile de la florării si costume la comandă, sticla de Pepsi Cola revine vara asta exclusiv pentru tine. Suntem siguri că îti vei aminti de altădată, de navetele cu Pepsi Cola de la onomastici, de sticlele de care făceai rost pe sub mână si le păstrai cu grijă pentru a le da la schimb, de gustul unic pe care-l savurai de fiecare dată ca si cum ar fi fost pentru prima oară", spun reprezentantii Pepsi.

"Vara asta vei putea găsi noua sticlă la terase, la munte si pe litoralul Mării Negre, ca să îti amintesti de vacantele din copilărie si adolescentă. si dacă nu ai prins acea perioadă, sigur părintii ti-au mai povestit câte ceva despre bucuria unui Pepsi Cola si a unei prăjituri bune la cofetăria din colt".

Campania „Pepsi-Cola. si ieri. si azi” este o poveste autentică, pornind de la amintirile părintilor. Declinată pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presă, online si retele sociale), toate vizualurile folosite sunt fotografii reale, din albumele acelor ani.

Campania este o invitatie deschisă tuturor românilor să-si amintească, sau pentru cei mai tineri să afle de la părintii lor, cum se dădeau „like-uri”, ce era „cool”, cum se făcea „team-building” si ce însemna „entertainment” si „clubbing” – în concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada 70-80.

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, cuprinzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari.

Afacerile principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi Cola – produc sute de alte alimente cu nume familiare în industria alimentară mondială.





Pepsi Cola, o bautura racoritoare cu istorie de peste 100 de ani


Sucul de mere Fangaro Natural, disponibil in tot mai multe locatii HoReCa
Sucul de mere Fangaro Natural, disponibil in tot mai multe locatii HoReCa

Marca Fangaro Natural, care cuprinde sucuri naturale 100% din mere stoarse direct (fara concentrat si fara aditivi de orice fel) este in plin proces de dezvoltare a retelei de parteneri la ...

Echipamente de DJ, pe lista de achizitii pentru cluburi, baruri, cafenele si restaurante
Echipamente de DJ, pe lista de achizitii pentru cluburi, baruri, cafenele si restaurante

Restaurantele, cluburile, barurile si cafenele care vor sa creeze o atmosfera speciala, precum si evenimente de seara care sa aduca un numar mare de clienti, mizeaza pe divertisment si incearca sa ...

Crame Glacae, gama de inghetata si sorbeturi artizanale marca Venchi, in oferta brutariilor Paul
Crame Glacae, gama de inghetata si sorbeturi artizanale marca Venchi, in oferta brutariilor Paul

Brutăriile Paul introduc gama de înghetată si sorbeturi Creme Glacee, artizanale si 100% naturale, realizată în parteneriat cu Venchi. Începând cu această săptămână, clientii Paul pot savura sortimentele de înghetată cu ...

Zappa Club & Lounge s-a deschis in AFI Palace Ploiesti
Zappa Club & Lounge s-a deschis in AFI Palace Ploiesti

“Zappa Club & Lounge” a fost inaugurat oficial în cadrul mall-ului AFI Palace Ploiesti, aducând în oras un concept nou si unic de distractie. Ploiestenii vor găsi în “Zappa Club & ...

Abel`s - un nou wine bar in Centrul Vechi din Bucuresti, pe strada Nicolae Tonitza nr. 10
Abel`s - un nou wine bar in Centrul Vechi din Bucuresti, pe strada Nicolae Tonitza nr. 10

Iubitorii de vin se pot bucura de cel mai nou wine bar deschis recent în Centrul Vechi al Capitalei, care reuneste o gamă variată de vinuri românesti si nu numai, într-un ...

Oferta Petit Dejeuner din brutariile Paul - noi produse specific frantuzesti
Oferta Petit Dejeuner din brutariile Paul - noi produse specific frantuzesti

Gama Petit Dejeuner din brutăriile Paul se îmbogăteste cu trei noi produse specific frantuzesti. Croque-Madame, Croque-Monsieur si Oeuf sur plat sunt noutătile vedetă ale meniului pentru micul dejun, produsele fiind proaspăt ...

Sapeurs - un nou spot inedit lansat de Guiness, in cadrul campaniei Made of more
Sapeurs - un nou spot inedit lansat de Guiness, in cadrul campaniei Made of more

GUINNESS anuntă lansarea unui nou spot TV, ce vine în completarea campaniei de comunicare „Made of more”. “Sapeurs” va rula continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness. Urmând după spotul „Basketball”, “Sapeurs” ...

Finlandia Vodka - editie limitata, cu eticheta ce indica temperatura ideala de servire
Finlandia Vodka - editie limitata, cu eticheta ce indica temperatura ideala de servire

Pentru sezonul rece, în acest an, Finlandia Vodka lansează sticla în editie limitată, cu o etichetă ce îsi schimbă culoarea atunci când ajunge la temperatura ideală de servire de 8°C. Designul ...

Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii cu noile produse din meniul de vara 2013
Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii cu noile produse din meniul de vara 2013

Pana la inceputul lunii septembrie 2013, Hard Rock Cafe Bucuresti isi astepta clientii sa se rasfete, zi de zi, cu noile produse din meniul de vara Sizzlin’ Summer. "Asa ca ia-ti ...

KRISTAL Night Out cu SOLOMUN - pe 28 iunie 2013 la Arenele Romane din Bucuresti
KRISTAL Night Out cu SOLOMUN - pe 28 iunie 2013 la Arenele Romane din Bucuresti

Kristal Club, votat numarul 1 la Nights.ro Awards timp de 6 ani la rand, aduce un alt Number 1 in muzica electronica: ‘king’ SOLOMUN pentru prima oara in decursul anului 2013 ...