Blog de calator -
Vanzari record in cadrul evenimentului aniversar Stefanel, in Bucuresti
Publicat la data de: 18-10-2012
Primul concept store Stefanel a sărbătorit un an de la lansare printr-un eveniment organizat de GolinHarris. În cadrul unui cocktail elegant, iubitorii brandului italian, printre care si vedete autohtone, au admirat noua colectie Toamnă-Iarnă 2012/2013 în deja celebrul concept store din Piata Romană. La evenimentul aniversar, vedete emblematice ale trustului PRO, Laura Cosoi, Andreea Pătrascu, Dana Rogoz si Adela Popescu au fost prezente, purtând tinute Stefanel.
“Succesul pe care l-a avut anul trecut evenimentul de lansare a Vilei Stefanel s-a datorat în mare măsură agentiei GolinHarris. Am fost impresionati de entuziasmul si abordarea creativă a echipei, asa că am decis ca si anul acesta să continuăm colaborarea. si iată ca rezultatele nu au intârziat să apară: am înregistrat cele mai mari vânzări de la deschiderea concept store-ului în Romania” spune Cornelia Nicolae, Country Manager, Stefanel.
Pentru ca experienta de shopping să fie completă, pe lângă voucherele de reducere de 30% oferite invitatilor, conceptul a implicat si colaborarea cu un stilist de modă italian. Acesta a fost prezent la eveniment pentru a consilia cumpărătorii în vederea găsirii tinutei perfecte.
“Când un client este atât de multumit încât ne contactează pe dial #1, primim cea mai clară confirmare a calitătii muncii noastre. Ne-am bucurat că si de data aceasta am depăsit asteptările clientului nostru si mai ales că am putut combate cutuma conform căreia PR-ul nu vinde. Ei bine, Stefanel concept store este dovada vie că PR-ul vinde”, spune Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris Bucuresti.
În numai un an de la lansare, concept store-ul a devenit una dintre destinatiile principale pentru iubitorii de fashion din Bucuresti. Cu un design modern si elegant, ce surprinde esenta brandului Italian, Vila Stefanel are o zonă extinsă de 357 m2, destinată atât femeilor, cât si bărbatilor si colectiilor de accesorii.
Stefanel este un jucător global în industria textilă de îmbrăcăminte, fiind un brand cosmopolit si apreciat peste tot în lume. Succesul se datorează tricotajelor considerate ADN-ul companiei si flexibilitătii colectiilor usor de asortat, pentru a obtine rezultate care să reflecte personalitatea femeilor cărora le place să poarte haine chic si confortabile.
Stefanel are o identitate puternică si bine definită, de aceea a reusit să reziste pe piată de-a lungul anilor. Mereu la modă, Stefanel si-a mentinut identitatea puternică, oferind produse de înaltă calitate si stil.
Înfiintată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.
În acest an, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clientilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut si implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum în România. g4 se bazează pe aptitudini si performantă si este construit în jurul a 4 comunităti de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: Altex Romania, CBRE, CENTURY 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal România, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange Romania, Praktiker, PepsiCo/Lipton, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România.
GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.