Blog de calator -
MOL Romania - campanie cu instrumente de gatit BergHOFF la preturi promotionale
Publicat la data de: 24-07-2014
MOL România derulează o campanie pentru perioada vară - toamnă 2014, în cadrul căreia oferă clientilor instrumente de gătit BergHOFF la preturi cu până la 70% mai reduse decât cele recomandate în magazinele din benzinării, până la 14 septembrie.
“Cercetările noastre au arătat că din ce în ce mai multi români sunt interesati să adopte un stil de viată sănătos, iar gătitul este un element central al acestor preocupări, numărul pasionatilor de arta culinară fiind în crestere. În perioada de dinaintea campaniei promotionale, mai mult de un sfert dintre produsele achizitionate cu ajutorul catalogului Multibonus, program dedicat clientilor fideli ai MOL România, erau instrumente de bucătărie. În plus, în ultimul an a crescut atât audienta TV a emisiunilor culinare cât si notorietatea publicatiilor specializate, fie ele „traditionale” sau din zona new/social media. Consumatorii au exigente ridicate, preferă produsele care îmbină calitatea si functionalitatea si îi pot ajuta să pregătească preparate gustoase într-un mod sănătos. Fiind o retea de benzinării natională, care oferă un portofoliu premium tuturor românilor, ne adresăm practic tuturor familiilor, întrucât oferta promotională Berghoff include produse diverse si de foarte bună calitate, de la cutite ceramice la tacâmuri pentru copii, aparate de bucătărie sau seturi complexe pentru grill”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
Pentru fiecare achizitie de minimum 25 de lei de carburant sau produse si servicii din magazin, clientii MOL România vor primi câte o etichetă promotională. Etichetele pot fi aplicate pentru un cupon pentru a fi utilizate la achizitia de produsele BergHOFF la preturi reduse fată de cele recomandate în magazinele din benzinării.
De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar. Clientii au si posibilitatea de a participa la o tombolă cu premii BergHOFF, pe baza bonului fiscal obtinut la efectuarea de achizitii din benzinăriile MOL.
Lansat în anul 1994, brandul BergHOFF se clasează printre cei mai faimosi producători de ustensile pentru gătit si se distinge prin trei atuuri esentiale: inovatie, creativitate în design si calitate exceptională. Pentru pasionatii de gătit, fie că sunt experti sau începători, BergHOFF oferă o colectie inedită de cutite, oale, tigăi si accesorii, realizate după cele mai înalte standarde calitative, pentru ca gătitul să fie întotdeauna o plăcere.
Regulamentul promotiei împreună cu detaliile privind produsele si participarea sunt disponibile într-o sectiune dedicată a site-ului MOL România. Campania promotională din benzinării este sustinută de un mix de canale media care include: posturi TV centrale si locale, posturi de radio cu acoperire natională si locală, presă scrisă, publicatii online, bloguri, site-uri de nisă si social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat pe canalul Youtube al MOL România.
Grupul MOL este o companie multinatională integrată si independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operatiuni în peste 40 de tări si aproximativ 29.000 de angajati în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experientă în explorarea si productia de hidrocarburi, având în prezent operatiuni de productie în 8 tări si activităti de explorare în 13 tări. Grupul controlează patru rafinării si două unităti petrochimice la nivelul managementului integrat al lantului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia si Croatia. Compania are, de asemenea, o retea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală si de Sud-Est, în 11 tări, dintre care peste 150 în România. Compania a semnat acorduri de concesiune cu Agentia Natională pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul tării, dintre care unul a fost ratificat de către Guvernul României.