.

Blog de calator -

Brandul turistic al orasului Piatra Neamt, realizat de Media Factory

Publicat la data de: 03-05-2012

Brandul turistic al orasului Piatra Neamt, realizat de Media Factory

Agentia romaneasca de branding si comunicare strategica Media Factory a creat identitatea verbala, identitatea vizuala si strategia de comunicare pentru brandul turistic al orasului Piatra Neamt. In urma unui proces amplu de documentare care a cuprins domeniile: istorie, cultura, industrie, economie si turism si a unui proces de audit la care au participat si autoritatile municipiului Piatra Neamt, s-au concretizat cele 3 directii de promovare a turismului specifice orasului:

1. turismul cultural-istoric (Petrodava, atestata documentar cu peste 2000 de ani in urma, civilizatia Cucuteni etc.);

2. turismul ecleziastic (manastirile, Curtea Domneasca a lui Stefan cel Mare si Turnul lui Stefan cel Mare - simbol cu care locuitorii din Piatra Neamt se identifica puternic si pe care l-au dorit inclus in reprezentarea orasului);

3. turismul de relaxare (telegondola, strandul, complexul de restaurante Cozla, offroad, partia de schi, baza hipica etc.).

Identitatea vizuala a brandului turistic cuprinde 4 elemente ce reunesc simbolistica predominanta si reprezentativa pentru oras, evidentiata de-a lungul timpului pe documente, efigii, steme: Turnul lui Stefan cel Mare (principalul simbol cu care cetatenii orasului se identifica si cred ca este reprezentativ pentru Piatra Neamt), caprioara (simbolul heraldic al orasului), muntele (cele 3 varfuri: Cozla, Pietricica si Carloman care inconjoara orasul sunt atractii turistice importante pentru promovarea sporturilor de iarna si a activitatilor relaxante in toate anotimpurile), detaliile grafice specifice culturii Cucuteni si spirala dacica (simboluri fundamentale care vorbesc despre istoria bogata a orasului si despre oferta unica pentru cei interesati de turismul cultural-istoric).

Gama cromatica folosita in alcatuirea simbolului grafic reuneste culori puternice: albastrul sugereaza optimism, munte, natura, aer curat; verdele este culoarea traditionala a municipiului Piatra Neamt si vorbeste despre o lume plina de daruri naturale; portocaliul este extras din culorile ceramicii si a bijuteriilor traditionale, fiind culoarea pe care o are orasul la rasaritul si la apusul soarelui; galbenul povesteste despre locuri insorite, despre bucuria si caldura ospitalitatii locale.

Pozitionarea orasului ca fiind "Locul de unde rasare bucuria" are la baza ideea ca perspectiva turistului s-a schimbat, acesta cautand in locurile pe care si le alege ca destinatie mai mult decat un loc de odihna, un loc unde sa poata explora si vizita locuri deosebite, un loc in care sa se poata bucura de agrement modern dar si de istorie, natura si ospitalitate. Iar Piatra Neamt este un loc ofertant, cu multe oportunitati de petrecere a timpului liber pentru iubitorii de natura, sport si istorie.

Brandul turistic a fost lansat la Romexpo in cadrul Tragului National de Turism din noiembrie 2011, standul de prezentare creat Media Factory primind aprecieri pozitive din partea Ministerului Turismului, a numeroaselor oficialitati si a celor mai cunoscute personalitati nemtene prezente la eveniment.

Noul brand turistic valorifica istoria, traditiile si profilul turistic al Municipiului Piatra Neamt, punandu-l pe harta celor mai interesante locuri de vizitat din Romania. 

Media Factory este o companie cu focus pe domeniile: strategie de brand, comunicare strategica, design, packaging si solutii complexe online. Printre clientii Media Factory se numara E.ON Moldova, Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Zeelandia, Lisca, Cramele Halewood, Sapte Spice - parte a grupului Vel Pitar, Elsaco, Antibiotice Iasi, Future Group Israel - Green Park, ATOP Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Grupul Racova (VIO – Ilvas), Remar Pascani, Ermes Holding (Era Shopping Park Iasi), Omilos Group (Era Shopping Park Oradea), Fiterman Pharma, Tehnoton, Facos si multi altii. 

Tags:



Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
 Un An Nou de 4 Stele la Hotel IAKI Pachet cazare 3 nopti ( in perioada - 30 Decembrie 2016 – 2  Ianuarie 2017) Pachetul include: 3 nopti de cazare All inclusive ...
Pachet Spa Romantic
Pachet Spa Romantic
 O evadare binemeritata din cotidian pentru tine si persoana speciala.    Alege un sejur de toamna la Marea Neagra!   Pachetul include:   - 2 nopti de cazare cu mic dejun   - Acces IAKI SPA pentru: piscina interioara, ...
Pachet Vinoterapie
Pachet Vinoterapie
  Descopera vinoterapia „cheia tineretii” - cea mai recenta moda in materie de tratamente de infrumusetare. Terapia prin vin constituie o adevarata bariera impotriva radicalilor liberi si a ridurilor, protejeaza fibrele de elastina ...
Pachet Voyage D\'Harmonie
Pachet Voyage D\'Harmonie
Voyage d'Harmonie - O calatorie pe taramul armoniei, al echilibrului si plenitudinii Pachetul include: - 2 nopti de cazare cu mic dejun - Acces IAKI Spa pentru: piscina interioara, sauna, Jacuzzi, fitness, dus emotional, ...
Pachet Purify your Body
Pachet Purify your Body
 Purify your body Descopera metoda perfecta pentru detoxifiere, regenerare, slabire si relaxare! Daca iubesti corpul si alegi sa ai grija de el, purificarea si echilibrarea naturala a trupului, dar atingerea starii de bine sunt acum ...
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
În premieră natională, MasterCard anuntă lansarea platformei www.priceless.com posesorilor de carduri MasterCard si Maestro din România. Astfel, începând cu luna noiembrie, acestia pot beneficia de avantaje si privilegii în cele mai ...
...
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
 Revelion exclusiv la Hotel Iaki- Un An Nou de 4 Stele Pachet 3 nopti (31 Decembrie 2015 – 3 Ianuarie 2016) Pachetul include:   3 nopti de cazare All Inclusive ( mic dejun, pranz, cina, ...
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Utilizatorii Vodafone Romania pot inregistra pre-comenzile pentru noul LG G Flex2. Noul smartphone este disponibil la pre-comanda online, impreuna cu abonamentul RED 39, la pretul de 199 euro (TVA inclus). Utilizatorii ...
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Am descoperit recent platforma de comenzi online FoodPanda.ro, extrem de populara in Bucuresti si in alte orase mari. Partea buna este ca iti faci cont de utilizator intr-un singur loc si ...