Blog de calator -
Le Cinema Anonime - pentru adevaratii cunoscatori
Publicat la data de: 04-11-2011
Le Cinema Anonime a fost primul dintr-o serie de proiecte speciale care a gravitat în jurul platformei Stella Artois/”Le Club”. Desfăşurată pe parcursul a două săptămâni, campania a adus un cinematograf anonim pe marginea piscinei, în care cinefilii au vizionat filmul premiat anul trecut la festivalul Anonimul. La o astfel de chemare numai adevăraţii „connaisseurs” puteau să răspundă. Acesta a fost şi obiectivul brandului aşa că cei care au participat au devenit membri „fondatori” ai „Le Club”, locul de întâlnire al adevăraţilor cunoscători, "deci... al celor care iubesc Stella Artois".
Selecţia cunoscătorilor de film a fost făcută printr-o aplicaţie anonimă pe Facebook, care a luat forma unui chestionar. Utilizatorii care au răspuns corect la toate întrebările au primit o invitaţie de două persoane la film. „Le Cinema Anonyme” a fost creată ca o campanie de teasing pentru lansarea platformei „Le Club”. Adevăratul element de noutate a constat însă în alegerea unei locaţii neobişnuite, care nu a mai fost utilizată niciodată ca sală de cinema: piscina Daimon Club din Bucureşti. La finalul filmului a fost lansat şi noul website Stella Artois, proiect dezvoltat de HyperActive.
„Le Cinema Anonyme a fost un proiect provocator în primul rând datorită dificultăţii de a targeta iubitorii de film din Bucureşti. Provocarea a fost cu atât mai mare cu cât am pornit prin a face buzz în jurul unui eveniment misterios, în care nu era menţionat niciun brand. Iar după ce i-am găsit pe cei care au dovedit că sunt maeştri în ale cinematografiei, frumuseţea proiectului a constat în faptul că le-am oferit pentru început doar atmosfera care înconjura brandul şi abia ulterior le-am descoperit şi numele acestuia: Stella Artois”, spune Alexandra Trofin, Account Manager HyperActive.
Campania a pornit de la un concept original HyperActive şi a fost susţinută pe partea de strategie şi BTL de echipa Lowe&Partners.
HyperActive este o agenţie interactivă full service care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing digital precum: dezvoltare şi management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte interactive speciale.
Printre clienţii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, Bayer.
HyperActive este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, Lowe&Partners, GolinHarris Bucureşti şi Medic One.
Istoria Stella Artois îşi are începuturile în anul 1366, în berăria Den Hoorn din Leuven, Belgia – situată în împrejurimile Buxelles-ului. Iniţial, această bere a fost creată pentru a sărbători Crăciunul şi a fost numită Stella (cuvântul latin pentru "stea") datorită excepţionalei sale limpezimi.
Stella Artois are o aromă plăcută, uşor amăruie şi oferă o senzaţie de prospeţime la final, ceea ce îi conferă o notă distinctivă faţă de alte tipuri de bere lager din Europa. Stella Artois trebuie servită numai în paharele de tip potir special create pentru ea, care îi evidenţiază culoarea bogată şi aurie şi ii accentuează savoarea desăvârşită.