Blog de calator -
Dinner in the sky pe plaja Crush din Mamaia - provocare Beck`s, 6 august 2011
Publicat la data de: 04-08-2011
Beck`s lansează o nouă provocare pentru iubitorii experienţelor neconvenţionale şi organizează Dinner in the sky pe plaja Crush din Mamaia. Sâmbătă, 6 august 2011, între orele 14.00 şi 22.00, peste 150 de persoane vor putea trăi o experienţă unică pe o platformă ridicată la o înălţime de 50 de metri.
Dinner in the sky este un concept inedit, lansat recent pe piaţa din România şi care va ajunge, prin iniţiativa Beck’s, pentru prima oară pe litoralul românesc. Conceptul implică ridicarea unei plaforme la 50 de metri înălţime, unde 22 de persoane pot lua masa bucurându-se de privelişte, dar şi de adrenalină. Beck’s completează experienţa curajoşilor şi doritorilor de experienţe neconvenţionale cu bere rece si muzică bună, adăugând o doză generoasă de inedit unei mese luate pe malul mării.
„Beck’s şi-a construit o reputaţie din a le oferi fanilor experienţe ieşite din comun, care îi fac să se simtă diferiţi. Evenimentul Dinner in the sky de la Mamaia propune, în premieră, o nouă experienţă neconvenţională la înălţime – la propriu şi la figurat”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing Bergenbier S.A.
Pe 6 august, începând cu ora 14.00, platforma Beck’s va fi ridicată de 8 ori pentru Dinner in the sky, oferind senzaţii unice celor 22 de ocupanţi ai mesei la fiecare ridicare. O sesiune va dura aproximativ 30 de minute, timp în care invitaţii, vor trăi experienţa servirii unei mese la 50 de metri înălţime.
Evenimentul Beck’s Dinner in the sky face parte din campania promoţională „Beck’s te serveşte la înălţime” cu premii în valoare de peste 20.000 de euro.
Beck’s este una din mărcile premium din portofoliul BERGENBIER S.A. produsă în România. Beck’s se bucură de reputaţia de a fi berea germană de export nr. 1, cu prezenţă în peste 100 de ţări din întreaga lume. Beck’s este produsă în strictă concordanţă cu Legea Germană a Purităţii Berii (Reinheitsgebot) care garantează caractersticile distincte ale berii şi calitatea unui produs 100% natural, care nu acceptă niciun compromis.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, ocupând poziţia a 3-a în industria locală a berii, conform datelor de retail audit MEMRB România.
Bergenbier S.A. activează în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte 8 ţări din Centrul şi Estul Europei.
Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu şi Fresh, Noroc şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s şi Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
Articol oferit de www.SMARTfinancial.ro - partener TravelBank.ro