Cosmote Romania a lansat tehnologia HD Voice

Cosmote Romania a lansat tehnologia HD Voice

Clientii COSMOTE România pot trăi fiecare conversatie mult mai intens, beneficiind de cea mai importantă evolutie a tehnologiei de comunicare vocală din ultimele două decenii: tehnologia HD Voice, care permite o calitate audio cu o claritate de cristal si o experientă superioară de utilizare, printr-o diferentiere crescută a conversatiei de zgomotul de fundal, sporind acuratetea apelului.

„Standardul de telefonie HD Voice nu doar îmbunătăteste claritatea si naturaletea convorbirii, ci si conferă un sentiment de comunicare transparentă, facilitând recunoasterea vocii interlocutorului. De asemenea, această tehnologie oferă o diferentiere mult mai bună a sunetului. Clientii pot experimenta acum o calitate sporită a apelurilor vocale, pe măsură ce noul serviciu oferă o interactiune la distantă capabilă chiar să transmită emotie, prin inducerea unui sentiment de proximitate între apelanti”, a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE România.

Clientii COSMOTE România care utilizează un terminal compatibil HD Voice pot experimenta o claritate mai mare a sunetului, un zgomot de fundal redus si chiar senzatia că persoana cu care discută se află în aceeasi cameră. Pentru a se bucura de beneficiile acestei noi tehnologii, atât apelantul, cât si persoana apelată trebuie să detină telefoane mobile compatibile cu HD Voice, apelurile fiind efectuate prin intermediul tehnologiei 3G.

Serviciul HD Voice este disponibil la nivel national pentru apelurile în retea prin intermediul tehnologiei 3G, portofoliul COSMOTE România incluzând în prezent 25 modele de terminale compatibile, printre care smartphone-uri Apple, Nokia, Sony, HTC, LG. Gama de dispozitive compatibile cu HD Voice va fi extinsă în următoarea perioadă. Întreaga listă de terminale compatibile, precum si mai multe informatii despre această tehnologie, sunt disponibile aici.

La sfârsitul lunii martie, COSMOTE România oferea viteze de descărcare de până la 43,2 Mbps pentru Internetul mobil în 159 de orase si 900 localităti din România, acoperind 47% din populatie. Mai mult, clientii se puteau bucura de viteze de până la 21,6 Mbps în tehnologia HSPA+ în 189 de orase din tară. În total, serviciile 3G acoperă în prezent peste 73% din populatia României.

COSMOTE România avea aproximativ 6,3 milioane de clienti la 31 decembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE România si-a depăsit competitorii în ceea ce priveste reteaua de acoperire natională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezentă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienti în Grecia, Albania, Bulgaria si România.



Tipurile de apa kangen produse de aparatele de alcalinizare Enagic
Tipurile de apa kangen produse de aparatele de alcalinizare Enagic

Descoperă puterea de a schimba vieți cu apa alcalina Kangen. Apa este cea mai importantă substanță din lume. Consumul zilnic de apă este vital pentru sănătatea noastră. Apa transportă substanțe nutritive ...

Black Friday 2022 - campanie contra inflatiei, cu reduceri de pana la 90% la pretzmic.ro
Black Friday 2022 - campanie contra inflatiei, cu reduceri de pana la 90% la pretzmic.ro

Magazinul online de tip discounter pretzmic.ro, cu 11 ani de experiență în sectorul românesc de comerț electronic, a anunțat campania de Black Friday din acest an. Marile promoții vor lua startul ...

Black Friday 2021: retailerul low-cost PretzMic.ro anunță reduceri de până la 90% și livrare gratuită la comenzile plătite cu cardul
Black Friday 2021: retailerul low-cost PretzMic.ro anunță reduceri de până la 90% și livrare gratuită la comenzile plătite cu cardul

Unul dintre cele mai cunoscute magazine online de pe segmentul economy de ceasuri de mână, gadgeturi și accesorii, PretzMic.ro, va "fura startul" în campania de Black Friday, lansând oferta ...

Schimba aspectul locuintei cu fototapet 3D
Schimba aspectul locuintei cu fototapet 3D

Schimbarile de bun augur au abilitatea de a ne da instant o stare de spirit mult mai buna, de aceea aleg sa imi redecorez casa cu cele mai noi accesorii, care ...

Laptopul, prieten de nadejde in orice calatorie
Laptopul, prieten de nadejde in orice calatorie

Daca esti o persoana activa profesional si mediul online este foarte important pentru tine, este bine sa nu pleci in nicio calatorie - chiar si vacanta - fara sa ai cu ...

Cum sa asiguri protectia necesara noului tau Samsung Galaxy S10 E
Cum sa asiguri protectia necesara noului tau Samsung Galaxy S10 E

Cel mai probabil toti iubitorii de Android asteapta cu sufletul la gura lansarea noilor telefoane din seria Galaxy S de la Samsung, fiind de asemenea si varful de gama al producatorului ...

Accesorii eficiente si de calitate - Guest Post
Accesorii eficiente si de calitate - Guest Post

Fiind un pasionat al gadget-urilor, mi-am format obiceiul ca, de fiecare data cand apare ceva nou in lumea dispozitivelor smart, sa il achizitionez.

De data aceasta, am pus ochii pe ...

In calatorii, husa de smartphone isi arata si mai bine utilitatea
In calatorii, husa de smartphone isi arata si mai bine utilitatea

Cand esti intr-o calatorie de orice fel, esti implicit intr-un mediu diferit fata de cel de zi cu zi. Multe obiceiuri se schimba, esti mai atent la ceea ce vezi nou, ...

Avantajele utilizarii unei huse pentru telefon mobil originala
Avantajele utilizarii unei huse pentru telefon mobil originala

Piata huselor pentru telefon mobil s-a dezvoltat in acelasi timp cu piata telefoanelor mobile inteligente, acest lucru datorandu-se avantajelor oferite de catre utilizarea unei huse pentru smartphone. Datorita acestei dezvoltari, pe ...

Program de loializare lansat de ClickShop.ro
Program de loializare lansat de ClickShop.ro

ClickShop.ro, magazinul online recomandat de Telekom Romania, anuntă lansarea primului său program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comandă plasată pe website, cumpărătorii vor primi bani pe care îi ...