.

Blog de calator -

Instructiuni administrare

Publicat la data de: 12-09-2011

Instructiuni administrare

Bine ati venit in sistemul TravelBank.ro!

Primii pasi pe TravelBank.ro

Dupa ce ati incheiat deja un acord (contract prestari servicii) si detineti un abonament pe TravelBank pentru unitatea dumneavoastra de cazare, administratorii TravelBank au instalat unitatea dumneavoastra de cazare (hotel / pensiune) pe www.travelbank.ro si va ofera datele de acces la partea de administrare:

E-MAIL (o adresa de e-mail pe care o aveti deja si pe care o veti folosi de fiecare data) si PAROLA

ATENTIE: Aceste date sunt private si trebuie protejate de dumneavoastra! Va recomandam sa schimbati PAROLA lunar (gasiti cum, in aceste instructiuni).

AJUTOR: Daca pierdeti parola si nu va mai puteti accesa contul pe www.travelbank.ro, puteti utiliza instrumentul "Am uitat parola" (il gasiti accesand www.travelbank.ro - apoi sus in dreapta aveti butonul "My Travel bank" - apoi se va deschide un meniu si alegeti "Intra in cont"; mai departe, click pe linkul "Recupereaza parola"; introduceti adresa de e-mail cu care este inregistrat contul hotelului dumneavoastra si veti primi parola pe e-mail).

NU UITATI: E-mailul si mai ales PAROLA sunt date private, aveti grija de acestea! Cu ajutorul lor, se poate accesa contul hotelului dvs. pe TravelBank, se pot modifica si sterge descrieri, caracteristici, oferte, preturi, optiuni, rezervari, se pot trimite mesaje... Sunteti pe deplin raspunzatori legat de utilizarea acestor date. Este grija dumneavoastra ca acestea sa nu ajunga in posesia unor persoane care pot compromite informatiile si va pot cauza daune de imagine si daune materiale!

RECOMANDAM:

1. Schimbarea PAROLEI in fiecare luna (si de fiecare data cand un angajat isi intrerupe colaborarea cu dumneavoastra).

2. Doar anumite persoane de incredere sa cunoasca PAROLA.

3. Monitorizarea cat mai des a contului, pentru a sesiza eventuale nereguli.

Daca exista suspiciuni ca datele dumneavoastra de acces pe contul online de pe TravelBank.ro sunt compromise, contactati URGENT TravelBank.ro si solicitati asistenta, pentru date noi si incercarea rapida a rezolvarii problemei si limitarii rezultatelor negative cauzate de problema.

CUM ACCESATI CONTUL DVS. PE www.travelbank.ro

De fiecare data cand doriti sa faceti orice actiune pe www.travelbank.ro, TREBUIE sa va autentificati pe www.travelbank.ro cu E-MAIL si PAROLA (datele trebuie sa fie cele active, cele pe care le-ati primit de la TravelBank.ro sau conform ultimei modificari facute de dumneavoastra!)

Accesati www.travelbank.ro - apoi sus in dreapta aveti butonul "My Travel Bank" - apoi se va deschide un meniu si alegeti "Intra in cont"; mai departe, completati e-mailul si parola (cele valabile in momentul respectiv!). GATA: sunteti IN CONTUL DVS. pe www.travelbank.ro.

 

Sub butonul HOTELUL MEU aveti urmatoarele optiuni:

Administrare - va permite sa accesati zona completa de administrare a datelor legate de unitatea dvs. de cazare; tot aici introduceti oferte si preturi, precum si disponibilitate;

Rezervari - aici gasiti si gestionati rezervarile primite de la utilizatori, pe TravelBank.ro;

Mesaje primite - aici primiti de la utilizatorii de pe TravelBank.ro mesaje private sau mesaje prin care sunteti instiintati de solicitari de oferte sau pachete de cazare; la unele mesaje, puteti raspunde online; la alte tipuri de mesaje, este necesara o actiune (contact e-mail sau/si telefonic);

Oferta Last Minute - aici puteti introduce oferte de tip Last Minute (preturi mici pentru noaptea respectiva de cazare);

Statistici - aici puteti vedea statistici privind accesarea paginii dvs. pe TravelBank.ro (cate vizualizari a inregistrat, lunar, sectiunea unitatii dvs. de cazare) si privind accesarea numarului de telefon al unitatii dvs. de cazare (cate persoane au dorit sa afle, lunar, nr. de telefon, din sectiunea dvs. de pe TravelBank); aceste informatii sunt utile doar in scop statistic si de marketing;

 

Sub butonul CONTUL MEU aveti urmatoarele optiuni:

Iesire - prin click pe acest link, iesiti din contul dvs. de pe TravelBank; ulterior, va trebui sa va autentificati din nou, cu user si parola; este recomandat sa dati click pe butonul "Iesire" de fiecare data dupa ce terminati activitatea pe TravelBank, pentru ca nimeni altcineva sa nu va poata accesa contul utilizand acelasi computer deschis, chiar si daca ati inchis browserul web;

Date cont - in aceasta sectiune puteti sa modificati numele unitatii de cazare (asa cum apare in sistemul de administrare a TravelBank si in comunicarea cu utilizatorii / clientii online), adresa de e-mail pe care o folositi pentru a accesa contul de pe TravelBank, precum si parola pe care o folositi la accesarea contului pe TravelBank;

Am uitat parola - daca uitati parola, o puteti reprimi pe adresa de e-mail asociata contului dvs. pe TravelBank, solicitand in aceasta sectiune;

Blog hotel - accesati blogul dedicat hotelului dumneavoastra, scrieti articole, noutati, oferte, comunicati cu potentialii clienti; puteti folosi un limbaj mai deschis, mai putin rigid, dar pastrati imaginea pe care doriti sa o transmiteti legat de hotelul dumneavoastra; pentru asistenta si ajutor, puteti contacta TravelBank;

Instructiuni - aici puteti consulta prezentele instructiuni (updatate la zi) legate de administrarea contului dvs. pe TravelBank.ro;


CUM EDITATI INFORMATII LEGATE DE HOTELUL DVS. PE TRAVELBANK

Autentificati-va pe www.travelbank.ro cu E-MAIL si PAROLA, apoi:

My Travel Bank (dreapta, sus) - sub HOTELUL MEU, click pe "Administrare"

In acest moment, se deschide prezentarea actuala a informatiilor existente despre unitatea dvs. de cazare.

Aveti, in partea de sus, noi butoane:

Prezentare - puteti folosi acest buton, ulterior, pentru a va intoarce la aceasta pagina de prezentare;

Actualizeaza date - aici puteti actualiza informatiile legate de hotel, prezentare, dotari, caracteristici, informatii;

Gestionare foto - aici puteti adauga, edita, sterge fotografii si descrieri ale fotografiilor; puteti alege fotografia care apare prima in prezentarea unitatii dvs. de cazare;

Oferte camere - aici puteti introduce tipurile de camere disponibile in oferta generala, prezentarea acestora, politica de anulare, preturile generale si nr. de camere disponibile in general (cand nu exista alte informatii, cele de aici vor fi afisate online si veti putea primi rezervari pe baza acestora)

Oferta detaliata - aici puteti alege zile sau perioade si sa definiti, pt. camerele introduse la "Oferte camere", preturi si disponibilitati noi, pentru zilele respective (acestea vor avea prioritate);

Pachete cazare - aici puteti adauga oferte de tip "pachet", care includ un numar de macar 2 nopti si, eventual, alte beneficii, pe langa cazare;

Noutati hoteliere - aici puteti adauga stiri (atentie, de tip media, articole, comunicate de presa - fara limbaj colocvial, fara adresare directa, fara reclama exagerata, fara exprimare la persoana I - altfel, se poate folosi blogul; daca aveti nevoie de asistenta si ajutor, contactati TravelBank!);

Vizualizati sectiunea hotelului pe TravelBank (acest buton apare doar cand sunteti in pagina de Prezentare, deschisa automat cand intrati in Administrare) - prin click pe acest buton, se deschide o noua pagina exact cu sectiunea dvs. pe TravelBank, asa cum o vad toti vizitatorii;

Tags:



Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
 Un An Nou de 4 Stele la Hotel IAKI Pachet cazare 3 nopti ( in perioada - 30 Decembrie 2016 – 2  Ianuarie 2017) Pachetul include: 3 nopti de cazare All inclusive ...
Pachet Spa Romantic
Pachet Spa Romantic
 O evadare binemeritata din cotidian pentru tine si persoana speciala.    Alege un sejur de toamna la Marea Neagra!   Pachetul include:   - 2 nopti de cazare cu mic dejun   - Acces IAKI SPA pentru: piscina interioara, ...
Pachet Vinoterapie
Pachet Vinoterapie
  Descopera vinoterapia „cheia tineretii” - cea mai recenta moda in materie de tratamente de infrumusetare. Terapia prin vin constituie o adevarata bariera impotriva radicalilor liberi si a ridurilor, protejeaza fibrele de elastina ...
Pachet Voyage D\'Harmonie
Pachet Voyage D\'Harmonie
Voyage d'Harmonie - O calatorie pe taramul armoniei, al echilibrului si plenitudinii Pachetul include: - 2 nopti de cazare cu mic dejun - Acces IAKI Spa pentru: piscina interioara, sauna, Jacuzzi, fitness, dus emotional, ...
Pachet Purify your Body
Pachet Purify your Body
 Purify your body Descopera metoda perfecta pentru detoxifiere, regenerare, slabire si relaxare! Daca iubesti corpul si alegi sa ai grija de el, purificarea si echilibrarea naturala a trupului, dar atingerea starii de bine sunt acum ...
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
În premieră natională, MasterCard anuntă lansarea platformei www.priceless.com posesorilor de carduri MasterCard si Maestro din România. Astfel, începând cu luna noiembrie, acestia pot beneficia de avantaje si privilegii în cele mai ...
...
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
 Revelion exclusiv la Hotel Iaki- Un An Nou de 4 Stele Pachet 3 nopti (31 Decembrie 2015 – 3 Ianuarie 2016) Pachetul include:   3 nopti de cazare All Inclusive ( mic dejun, pranz, cina, ...
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Utilizatorii Vodafone Romania pot inregistra pre-comenzile pentru noul LG G Flex2. Noul smartphone este disponibil la pre-comanda online, impreuna cu abonamentul RED 39, la pretul de 199 euro (TVA inclus). Utilizatorii ...
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Am descoperit recent platforma de comenzi online FoodPanda.ro, extrem de populara in Bucuresti si in alte orase mari. Partea buna este ca iti faci cont de utilizator intr-un singur loc si ...