Blog de calator -
La Mama sarbatoreste 14 ani de la lansarea primului restaurant cu o inovatie - cardul electronic de fidelitate
Publicat la data de: 07-03-2013
Compania Trotter Restaurant a sarbatorit la finalul lunii februarie 14 ani de activitate. In 1999 se lansa in Bucuresti, primul restaurant care promitea clientilor sai o masa ca la mama acasa, intr-o atmosfera calda, primitoare. In cei 14 ani compania a lansat 9 restaurante si propria retea de cafenele.
La Mama reprezintă un brand 100% românesc, compania operand in acest moment 9 restaurante sub brandul La Mama si 3 cafenele Cafepedia. Restaurantele La Mama ofera clientilor sai sa mai mult de 1000 locuri la mese, deservind lunar peste 50.000 clienti.
Pentru anul 2012 grupul raporteaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, iar in 2013 compania isi propune o crestere moderata de 10% pentru locatiile actuale.
La aniversarea celor 14 ani, La Mama a lansat o inovatie pe piata din Romania, noile carduri de loialitate electronice. Acestea pot fi accesate prin intermediul aplicatiei La Mama pentru smartphone, compania fiind prima din Romania care implementeaza acest sistem. Catalin Mahu, detinatorul Trotter Restaurant: "Am dorit sa ne rasplatim clientii pentru fidelitate, dar am realizat ca portofelele ne sunt ingreunate si ingrosate prea mult de asemenea carduri de plastic. Am decis sa gasim o solutie inteligenta, la indemana oricui are un smartphone, usor de utilizat si totodata usor de urmarit in cadrul companiei. Pe acest card, Clientii acumulează puncte la fiecare vizita in restaurante si le pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi si alte premii".
Mecanismul este simplu – descarci pe telefonul propriu aplicatia, intrand pe site-ul www.lamama.ro, unde vei fi directionat in mod automat catre pagina de descărcare a aplicatiei din Google Play sau App Store, in functie de tipul telefonului mobil. La fiecare vizita in restaurant scanezi pe nota de plata codul QR si acumulezi puncte pe propriul cardul electronic, iar apoi transformi aceste puncte in premii: vouchere de discount, produse cadou si bilete la Revelionul La Mama. In plus, aceasta aplicatie permite clientilor sa afle informatii despre promotiile din restaurante, produse, noutati, sa caute cea mai apropiată locatie La Mama si sa consulte meniul.
De la lansarea cardului electronic de fidelitate in data de 27 februarie, au fost activate 600 de carduri in primele 5 zile, cu un trend crescator de 100 de carduri activate zilnic.
Cu ocazia sarbatoririi celor 14 ani de activitate in restaurantele La Mama a derulat pe intreg parcursul lunii februarie o campanie promotionala dedicata clientilor sai, care a condus la incasari cu 40% mai mari in ziua de 27 februarie fata de o zi similara, 3500 de clienti luand masa in cele 8 restaurante din Bucuresti ale lantului, insemnand o crestere de trafic de 37%.
La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999, cand a fost inaugurat primul restaurant, in Bucuresti. In prezent, compania opereaza 9 restaurante La Mama (8 in Bucuresti si 1 in Mamaia) si trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 in Bucuresti si una in Iasi).
Echipa La Mama numara aproximativ 400 angajati atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central.
In 2005, "La Mama" a devenit prima retea independenta de restaurante din Romania, care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 9001 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2007 a obtinut certificarea ISO 22000. Incepand cu anul 2007 La Mama a lansat si serviciul de home delivery.