Blog de calator -
Comanzi de la birou, primesti produsele la birou
Publicat la data de: 22-02-2017
In mediul de afaceri, timpul este foarte important, o resursa care mereu trebuie tratata cu maxima responsabilitate. Indiferent de domeniul de activitate al companiei, indiferent de dimensiunea firmei, mereu este bine sa cauti solutiile cele mai eficiente, care iti garanteaza mai mult timp pentru alte procese vitale pentru business. Nu are rost sa aloci prea mult timp achizitiilor de produse de birotica si papetarie, cand poti face totul simplu si rapid, fara a parasi spatiul de lucru.
Magazine online precum zenon.ro ofera toate articolele necesare pentru "viata de birou", de la hartie a4, plicuri si instrumente de scris, pana la panouri si table de pluta ori alte sisteme de afisare. Este bine insa ca magazinul online sa nu fie unul oarecare, ales la intamplare; trebuie sa selectezi cu grija, de preferat un furnizor cu multi ani de experienta in domeniu, asa cum este Zenon.
"Zenon.ro ruleaza pe o platforma online, inteligenta, care ajuta clientii sa comande produse de papetarie si birotica mult mai rapid oferindu-va posibilitatea de a avea discount-uri automate in functie de cantitatea produselor pe care o comanda. Astfel puteti intra in posesia produselor preferate foarte simplu: accesand site-ul Zenon.ro, adaugand in cos produsul de papetarie preferat pentru ca mai apoi acesta sa-ti fie livrat la usa in cel mai scurt timp", se precizeaza pe website-ul mai sus mentionat.
Orice utilizator poate comanda pentru sine sau pentru companie. Pentru ca totul sa fie extrem de simplu, sunt acceptate inclusiv platile online, cu carduri de debit sau credit, printr-un sistem securizat. In mediul de business, practic comanzi de la birou tot ceea ce este necesar, de la etichete autoadezive la preturi avantajoase pana chiar la produse de curatenie, deci dincolo de sfera de papetarie si birotica.
Ideea este sa gasesti intr-un singur loc cat mai multe articole de care ai nevoie la birou. Mai departe, primesti produsele la birou sau la adresa / adresele mentionate. Daca ai nevoie sa faci achizitii pentru mai multe departamente, unitati, puncte de lucru, poti face mai multe comenzi astfel incat produsele sa ajunga direct acolo unde este necesar. In cazul in care sunt necesare retururi, din diverse motive, procesul este de asemenea simplu si se poate realiza in pana la 30 de zile de la primirea comenzii (mai mult decat termenul legal in domeniu, adica avantaj suplimentar pentru clienti).