Blog de calator -
Colgate-Palmolive si Carrefour - campanie educationala in ceea ce priveste consumul responsabil de apa
Publicat la data de: 20-10-2011
Colgate-Palmolive lansează campania educaţională „Carrefour şi Colgate-Palmolive. Împreună avem grijă de tine şi de planetă”, în magazinele lanţului de hypermarketuri Carrefour. Campania se va desfăşura în perioada 14 octombrie -13 noiembrie şi îşi propune să educe consumatorii în ceea ce priveşte consumul responsabil de apă.
Consumatorii pot afla prin intermediul acestui program educaţional cum pot economisi apă atunci când se spală pe dinţi, fac duş, se spală pe mâini sau spală vasele. Urmând sfaturile Colgate-Palmolive pentru aceste acţiuni zilnice, fiecare consumator poate economisi 14600 l de apă când se spală pe dinţi, 19500 l în timp ce face duş, 12000 l când se spală pe mâini şi aproximativ 17000 l când spală vasele. Un comportament responsabil faţă de consumul de apă poate duce astfel la economisirea a până 63100 l de apă anual de persoană.
Mai multe detalii despre soluţiile Colgate-Palmolive, precum şi despre cantitatea de apă pe care o putem economisi cu fiecare închidere a robinetului puteţi afla din broşurile educaţionale din hypermarketurile Carrefour pe toată durata campaniei, precum şi de pe site-ul oficial www.economisesteapa.ro.
În plus, cei care achiziţionează produse din portofoliul Colgate-Palmolive (Colgate, Palmolive, Protex şi Axion) din Carrefour, în valoare de minim 15 RON, pot câştiga instant unul dintre miile de premii oferite în cadrul campaniei. Tot ce trebuie să facă este să prezinte bonul fiscal la standurile Colgate-Palmolive, aflate după linia caselor de marcat din Carrefour. Mai mult, daca acceseaza www.economisesteapa.ro, consumatorii mai pot câştiga prin tragere la sorti unul dintre cele 100 de vouchere în valoare de 150 RON fiecare - valabile pentru cumpărarea produselor organice din magazinele Carrefour - sau o excursie pentru două persoane în Elveţia.
Campania educaţională pentru economisirea apei se adaugă celorlalte iniţiative prin care Colgate-Palmolive îşi demonstrează grija pentru informarea corectă a consumatorilor în privinţa impactului pe care îl au acţiunile lor de zi cu zi. Recent, compania a desfăşurat programul educaţional Protex "Spală-te pe maini! Dă o mână de ajutor sănătăţii tale!", în care peste 5000 de copii din şcolile şi grădiniţele bucureştene au învăţat tehnica spălatului corect pe mâini, cu ocazia Zilei Mondiale a Spălatului pe Mâini sarbatorita în fiecare an în 15 Octombrie.
Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală şi, de asemenea, numărul 1 pe piaţa din România pentru numeroase alte segmente ale bunurilor de larg consum: săpunuri solide şi lichide, deodorante solide pentru femei şi bărbaţi, creme de ras, precum şi paste pentru spălat vase. Colgate-Palmolive (Romania) este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internationale: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D'Amaris.