ARBOinteractive, partener al TravelBank.ro inca de la lansarea portalului online de turism

ARBOinteractive, partener al TravelBank.ro inca de la lansarea portalului online de turism

Lansat la data de 1 octombrie 2011, www.TravelBank.ro a anuntat semnarea unui parteneriat pe termen lung cu regia de publicitate online ARBOinteractive. Astfel, clientii regiei vor avea acces la solutiile de promovare online propuse de TravelBank.ro.

Pozitionat ca website premium in domeniul turismului, TravelBank este un concept deosebit in categoria sa, promovand unitatile de cazare si oferind solutii complexe pentru acestea, fara a le percepe comisioane din rezervari. In acelasi timp, clientilor finali le este pusa la dispozitie o platforma completa de acces la rezervari online si oferte speciale (inclusiv "last minute", pachete de cazare si pachete de tip "deals").

Utilizatorii TravelBank pot avea cont gratuit si profil in comunitatea My TravelBank, pot comunica intre ei, pot incarca galerii de fotografii, articole pe blogul propriu "de calator", isi pot face retele de prieteni si pot alege unitatile de turism preferate. Zonei de social media ii este alaturata partea de media propriu-zisa: articole si recomandari legate de turism, calatorii, timp liber, divertisment - continut propriu TravelBank si preluari de la publicatii partenere.

Prin ARBOinteractive, agentiile pot achizitiona spatiu media clasic (bannere web), branding website (personalizat), advertoriale si alte solutii publicitare speciale. In acelasi timp, TravelBank colaboreaza cu brandurile ARBOcontext si ARBOperformance, oferind, pe anumite spatii, campanii in regim pay per click (anunturi, linkuri text). Exista de asemenea oportunitati de sectiuni personalizate, de rubrici eficiente pentru branding, marketing, vanzari.

"Ne bucuram sa fim parteneri ARBOinteractive inca de la lansare, ne dorim ca TravelBank sa devina un portal de turism de referinta. TravelBank va insemna o comunitate de persoane active, dinamice, care calatoresc des si care folosesc internetul pentru a comunica si mai ales pentru a se informa si a face achizitii, avand in acelasi timp o viata sociala complexa si in mediul offline", spun reprezentantii TravelBank.ro.

Targetul principal al TravelBank.ro este reprezentat de persoane tinere, cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani, preponderent din mediul urban (Bucuresti si principalele mari orase), cu studii medii si superioare, venituri medii si mari, persoane active, informate, din clasa medie si zona de business. Targetul larg este extins la 15 - 65 de ani (si peste), caci "comunicarea si spiritul de calatorie nu au varsta", mai spun oficialii TravelBank.ro.

„Datorita continutului sau de nisa, suntem siguri ca travelbank.ro va reusi sa atraga in jurul sau o comunitate puternica care sa se identifice cu oamenii pasionati de calatorie, activi si dinamici. Reteta succesului are la baza ingrediente cum ar fi: calitatea informatiilor, oferirea de solutii complexe, dimanica si interactiunea constanta cu cei care formeaza publicul, sectiunile speciale si multitudinea de posibilitati prin care utilizatorii pot interactiona intre ei”, spune Silvia Ibanescu – Portofolio Manager ARBOinteractive.

TravelBank.ro a fost realizat drept o comunitate de pasionati de calatorie, persoane active, dinamice, care isi petrec mult timp online, dar care pretuiesc cel putin la fel de mult timpul petrecut offline. Calatoriile, fie ele si de afaceri, pot incepe pe TravelBank.ro: pe langa informatiile generale si pe langa facilitatile de selectie, comparare si rezervare online, TravelBank.ro permite utilizatorilor inregistrati - 100% gratuit - sa isi creeze un "profil de calator", sa comunice cu alti "calatori", sa socializeze, sa cunoasca persoane cu aceleasi pasiuni, sa isi creeze liste de prieteni, pornind de la preferintele comune, sa isi prezinte experientele si gandurile chiar in blogul personal de pe TravelBank, sa posteze galerii inregi de fotografii din calatorii, sa discute si sa gaseasca idei sau chiar parteneri de calatorie pe TravelBank.ro si pe forumul TravelBank.

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din România, având o prezenţă de peste 8 ani pe piaţa autohtonă. În prezent, gestionează spaţiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezentă in 10 ţări europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care:  ARBOperformance, Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, AdKing.



Relaxare la pescuit, cu plată cu cardul de vacanță - în zona Cluj, la Lac Sânmărghita
Relaxare la pescuit, cu plată cu cardul de vacanță - în zona Cluj, la Lac Sânmărghita

Cardurile cu tichete de vacanță susțin turismul intern în România, tot mai multe locații chiar inedite acceptând plata cu aceste instrumente pe care le primesc anual milioane de bugetari și de ...

Glory Hotel Oradea, primul hotel din România dotat cu saune umede și uscate în camere
Glory Hotel Oradea, primul hotel din România dotat cu saune umede și uscate în camere

Deschis recent pe piața de servicii de ospitalitate din Oradea, noul Glory Hotel oferă servicii de cazare la standard de 4 stele, cu un concept inedit. Pentru a oferi privilegii și ...

Pictura cu nisip colorat - de la distractie de vacanta, la activitate creativa acasa
Pictura cu nisip colorat - de la distractie de vacanta, la activitate creativa acasa

Multi romani au descoperit in anii trecuti pictura cu nisip colorat ca o activitate pentru copii in vacante, in special la mare, pe litoral, in statiuni din ...

Pentru lucrari de calitate, masini de taiat gresie si faianta de la Sculesiabrazivi.ro
Pentru lucrari de calitate, masini de taiat gresie si faianta de la Sculesiabrazivi.ro

Orice locatie care beneficiaza de renovare, de amenajare interioara sau reamenajare, are nevoie de materiale de calitate, personal specializat si cu experienta, dar si un alt element important: echipamente profesionale de ...

Lacul Sânmărghita - pescuit în mijlocul naturii, cabane moderne, pontoane, lac populat cu pește
Lacul Sânmărghita - pescuit în mijlocul naturii, cabane moderne, pontoane, lac populat cu pește

Începând cu data de 15 august 2020, amenajările realizate pe malul lacului Sânmărghita devin disponibile pentru publicul dornic de pescuit și relaxare în mijlocul naturii. Cei ce administrează această proprietate au ...

Certificareiso.ro -  oamenii cu care lucrezi nu vor deveni victime ale scurgerilor de informatii
Certificareiso.ro - oamenii cu care lucrezi nu vor deveni victime ale scurgerilor de informatii

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sufar profund, cand semenii sunt prejudiciati de neglijenta mea. Cand mi se cere numarul de telefon al vreunui coleg de catre un alt coleg, ...

Solutii call center pentru afaceri de orice tip
Solutii call center pentru afaceri de orice tip

Orice corporatie care actioneaza pe zona de retail (produse sau servicii) foloseste servicii de call center si tot mai multe IMM-uri au preluat acest trend datorita eficientei sale. Nu conteaza domeniul ...

Cum te poate ajuta o firma de curatenie atunci cand ai proprietati pe care le inchiriezi
Cum te poate ajuta o firma de curatenie atunci cand ai proprietati pe care le inchiriezi

Tot mai multe persoane aleg sa investeasca in sectorul imobiliar, considerand ca o astfel de investitie ofera randamente bune pe termen lung, cu riscuri extrem de mici in comparatie cu alte ...

Utilizarea de generatoare in cazul unitatilor de cazare
Utilizarea de generatoare in cazul unitatilor de cazare

Hotelurile, pensiunile, motelurile si vilele turistice ar trebui sa ia in calcul cumpararea unui generator, daca nu au facut-o deja (caz in care, in timp, pot sa faca un upgrade spre ...

Blogurile de turism atrag multi vizitatori
Blogurile de turism atrag multi vizitatori

Exista foarte multe bloguri in tara noastra, iar cele legate de turism si calatorii sunt printre cele mai populare. Si asta pentru ca fiecare dintre noi isi doreste sa aiba vacante ...